Hva står på menyen i helgen?

I dag ble det hjemmelagde burgere.
I morgen skal vi på besøk, så skal bare varme opp grillet kylling med salat til når vi kommer hjem. Søndag er det meldt fint vær og vi skal holde på i hagen, så har handlet inn grillmat :)

Oppskrift søtpotet chips? :)

Det er samboeren som står for matlagingen i kveld. Kjøpte frosne søtpotetchips (tidsbesparende) og spicet de opp med rosmarin og hvitløk :) Som regel lager han de selv, men ikveld ønsket han å spare tid siden han skulle lage ulike sauser til burgeren :)

I dag ble det ovnsbakt torsk og potetbåter + brokkoli
I morra tror jeg det blir hjemmelaget pizza, og søndag mest sannsynlig noe med kylling ;)

I dag var det noe enkelt. Pastagreier og tomatsaus. I morgen er det konfirmasjon ♡
Søndag, aner ikke :)

I dag bestemte ungene taco. I morgen skal vi ut på tur og tar med grill og litt grillmat. Søndag blir det raclette :)

Ikveld ble det taco, i morgen pølse og spaghetti, søndag blir det lettsaltet torsk med gulrotstuing, bacon og potet.

I går spiste vi Kinesisk schezuan mens barna sov. I dag spaghetti bolognese ala meg og i morgen blir det fiskesuppe med godt brød.

Vi var i bursdag i dag og fikk taco :) I morgen lager mannen lasagne :)

I går var det pizza. I dag har vi grilla :) Og i morgen vet jeg ikke hva det blir :)

Tandori chicken i dag og hjemmelaget pizza i morgen

Det er samboeren som står for matlagingen i kveld. Kjøpte frosne søtpotetchips (tidsbesparende) og spicet de opp med rosmarin og hvitløk :) Som regel lager han de selv, men ikveld ønsket han å spare tid siden han skulle lage ulike sauser til burgeren :)

Skjønner :) Har prøvd å lage selv noen ganger, men får de ikke sprø :o Så sist kjøpte jeg og de var mye bedre :(

I går spiste vi kjøttkaker i brunsaus, i dag har jeg vært i babyshower og spist tapas, og i morgen skal vi til mamma å grille

Lykke til på ikea ;)
Får håpe det er mindre folk dit du skal enn der vi var
Vi kom såpass sent, så gikk heldigvis bra! Effektivt da, spiste, og gikk og fant det vi skulle ha. Selve handlinga tok ikke mer enn ti minutter. :p

Isbiter og brødskive

Back
Topp