Hva står på menyen i helgen?

I kveld blir det kalv med hasselbakte poteter, stekt paprika, varm mais og bearnaisesaus
I morgen blir det lamme carre med rotgrønnsaker
På søndag skal vi ha kylling tikka masala

Hva skal dere ha?

I kveld blir det pizza med bacon, skinke, løk og ananas. Mannen skal ut i morgen, så da blir det nok noe lettvindt på meg. Godt mulig jeg svinger innom en bod og mesker meg med thaimat :-)

Fredag: lammekoteletter og rotgrønnsaker
Lørdag: helstekt kylling, potetbåter, grønnsaker og sjy.
Søndag: rester eller salat.

3 dager på rad med take-out står på menyen her;
Fredag: cheeseburgertallerken
Lørdag: pizza
Søndag: kebab

Kjenner jeg gleder meg til vanlig mat igjen på mandag :P

I morgen er jo den store grilldagen, så da må det grilles. :) idag er det ikea som står for middagen. :p søndag blir det taco. :)

Idag kjører vi på med pariserpizza her i huset! Halve baguetter med pizzafyll i ovnen.
I morgen er det grillings! Da blir det mandelpoteter med urter i form, scampi på grillspyd, sopp, paprika og maiskolber, spennede pølser og kjøtt.
Søndag er restedag/Take-away - dag, så da går det på impuls hva vi orker/vil spise. :)

Idag ble det laksetaco, bruker crispy chicken tacomix på laks og ellers lefser/salat som til taco.
Resten av helgen vet jeg ikke for mini måtte sånn på do da vi handlet at jeg ikke fikk kjøpt mer :-P

Fajitas i kveld, men det blir grilling resten av helgen.

Tenkte grillspyd med hjemmelaget potetsalat og ratatouille i morgen, og grillet indrefilet av svin med bakt potet på søndag. Nam nam!

I dag spiste vi kyllingsuppe som mannen lager med søtpotet. Deilig.

I morgen konfirmasjon så da spiser vi det vi får ser.

Søndag griller vi vel et eller annet

Bakt potet i kveld, grillmat eller italiensk pizza i morgen, og indisk smørkylling på søndag

Mannen har vært på butikken og handlet.
Fredag: Kyllinglår eller vinger. (kveldskos til meg og mannen)
Lørdag: Rømmegrøt.
Søndag: Lammekoteletter.

Back
Topp