Hva spiserd de?

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Mulig det finnes en lignende tråd? Jeg lurer på hva de små spiser? Lille her er ikke overbegeistret for brød, men han spiser litt med leverpostei. Ellers går det i pupp, grøt og smoothie. Og middagsglass. Uff de middagsglassa.. også smaker han på vår mat når den ikke er saltet :) igår momset han spaghetti!

Spiser de brød? Hva har dere på skiva?
 
Hun spiser middagen vi får, og så er hun glad i banan, pære, druer og eple, jeg lager litt muffins, lapper og rundstykker til henne fulle av snacks, og så får hun smoothie innimellom. Hjemmelaget det også. Øver litt med havrefras og puffet ris på pinsettgrepet også :)

Edit: og pupp! Pupp, pupp, pupp!
 
Last edited:
C har spist mye de siste to ukene. Grøt til frokost, skive til lunsj (med leverpostei, kaviar, makrell i tomat), middagsglass til middag (eller hjemmelaget) og grøt til kvelds. Varierer i mengde til hvert måltid, noen dager full porsjon andre halv. Føler jeg ammer aaaalt for lite. Får pupp før frokost, før lunsj, kanskje midt på dagen- men ofte hun ikke vil ha. Pupp før sengetid og av og til en gang om natten.
 
Last edited:
Mini får grøt til frokost og kvelds, og hjemmelagd middag midt på dagen. Gir ofte litt frukt/smoothie etter eller sammen med de andre måltidene.

Har prøvd å gi brødskive, og han spiser litt, men brekker seg fortsatt en del. Så får han gjerne en bit å tygge på av vår middag, gulrot, brokkoli, pasta osv.

Det varierer veldig fra dag til dag hvor mye han spiser. Men det viktigste er vel at han blir tilbudt :)

Får pupp 4-5 ganger daglig. Et par av gangene føler jeg han tar seg god tid, resten blir nesten bare sånn for å slukke tørsten...
 
Back
Topp