Hva spiser?

Suverina

Gift med forumet
Lurer på om jeg gir Aleksander unødvendig mye melk. Lurer derfor på hva deres spiser til de forskjellige måltidene?
Kanskje jeg kan kutte litt ned på melken og gi mer grøt og småting[:)]

Frokost?
Lunsj?
Middag?
Kvelds?
Eventuelt andre måltider?

Her går det i grøt til frokost (og melk), yoghurt/fruktkompott (og melk) til lunsj, 1/2 middagsglass (og melk) til middag, mens vi har melk til kvelds. Sånn innimellom får han smaksprøver på det vi spiser, eller putter litt frukt i babyfeederen, men er sjeldent han får så mye annet enn de 4 vanlige måltidene, om det da ikke er ekstraordinært da[:)] Vann drikker han litt av

Melk
Grøt+frukt
Melk
Middagsglass
Grøt
Melk

her er de lite melk som går ned.. han vil rett å slett ikke ha!

Ammer til hvert måltid fortsatt her [:)]

Sånn har vi d....[:D][:D][:D]

Frokost: 160 ml melk+ en posjon grøt
Lunsj: Frukt eller brødskive og vann
Middag: Et middags glass+ vann
Kvelds:160 ml melk og grøt 

sånn er det her..:

Frokost: ca 180ml mme

Lunsj: holder på med tilvenning av brødskive, så får noen biter av det + 1 dl grøt og vann til og sviskemos el annen frukt

Middag: holder på med tilvenning der og, så får litt hjemmelaget middag og ca 160-180ml mme

Kvelds: 1 dl grøt, vann og ca 150 ml mme

ORIGINAL: ~Amalie~

Ammer til hvert måltid fortsatt her [:)]

Dere som gir en del vann. Hvor mye vann drikker de da i løpet av en dag?
De må jo ha litt veske i seg[:)]

aner faktisk ikke hvor mye han drikker av vann.. får ofte super med vann under måltidet så drikker han noen super når han er ferdig=)

ORIGINAL: •Kine•™

her får han 210 ml melk til frokosten og kvelds,ellers
får han vann..:)

Samme mengde, men til litt ulike tidspunkter. Mini vil ikke ha mer.

Har ingen anelse om hvor mye Oda får i seg av drikke i løpet av et døgn, ammer henne 4-5 ganger + at ho drikker vann til 2-3 måltider og av og til innimellom. Så det varierer nok hvor mye, men når jeg ser på bleiene hennes får ho ihvertfall nok i seg [;)]

Back
Topp