Hva spiser du?

Ka spise dokke iløpe av ein dag? Har ein mann så meine eg spise for mye sukker. Men føle d ikkje sjøl..
Ekje sunt men ekje den verste maten helle. Har dokke tips t mat iløpe av dagen? Ekje dårli elle no..

Noen som har tips til middagsmat som er lett å få ned? Er så lite som frister, så de siste dagene har det gått mest i kjøttkaker, potet og saus.

Skurkasteik[emoji12] d e pota da, men du steike pota, pølsa å bacon. Knall godt!

Å så kan du laga no aent. Kok kvite saus, pota, pølsa å bacon. Så blande du pølså å bacon i kvite sausen å har det oppå potene. Det er super godt[emoji1] beste middagen me lage her i hus..

Frokost: Nystekt rundstykker med smør
- noen dager klarer jeg bruke avokado på også, andre dager 0 pålegg

Middag: Supper, i kvalme periodene er dette også det enkleste for meg å få ned.

Lunsj, mellommåltid, kveldsmat; Yoghurt. God erfaring med yoghurt. Og klarer faktisk spise et helt stort beger selv om jeg i utgangspunktet ikke orker tanken på mat, eller er kvalm :O

Ellers har jeg også funnet ut at riskaker funker xD

Frokost: Nystekt rundstykker med smør
- noen dager klarer jeg bruke avokado på også, andre dager 0 pålegg

Middag: Supper, i kvalme periodene er dette også det enkleste for meg å få ned.

Lunsj, mellommåltid, kveldsmat; Yoghurt. God erfaring med yoghurt. Og klarer faktisk spise et helt stort beger selv om jeg i utgangspunktet ikke orker tanken på mat, eller er kvalm :O

Ellers har jeg også funnet ut at riskaker funker xD

Kass type jugort?

Dessvere fått en dilla på cola og nugatti..

Skurkasteik[emoji12] d e pota da, men du steike pota, pølsa å bacon. Knall godt!

Å så kan du laga no aent. Kok kvite saus, pota, pølsa å bacon. Så blande du pølså å bacon i kvite sausen å har det oppå potene. Det er super godt[emoji1] beste middagen me lage her i hus..

Takk for tips, skal prøves! :D

Knekkebrød med ost og agurk og så en kiwi etterpå! Har slitt litt med frokost her også [emoji28]

Back
Topp