Hva spiser du til frokost?

Ikke i bruk

Forumet er livet
jeg sitter her å spiser salat til frokost. Var så stressa i dagtidlig at jeg glemte frokost....

Hva pleier du å spise?

Varierer litt.
Brødskiver, rundstykker, knekkebrød, havregrøt...

På ukedagene blir det brødskive eller havregrøt med ungene. I helgene varierer det veldig, koser oss litt når vi har god tid på morgenen nystekte rundstykker, grove vafler, rislapper, nystekt tynnbrød osv. Og mye kokt/stekt egg fra egne høner hele uka.

Jeg er ikke så voldsom på frokost. Blir som regel et glass juice eller biola med vitaminene mine, og en skyr eller gresk yoghurt :) Evt et hjemmelaget knekkebrød med skinke og agurk!

I dag ble det hjemmelaget grovbrød med gulost og kaviar;)
Ellers går det i alt fra matmuffins, fylte horn, salat, ciabatta, omelett, havregrøt etc.

Jeg er ikke frokostmenneske men spiser som regel noe brød, knekkebrød, havregrøt, frukt eller yoghurt. I dag ble det 2 fersken og kokt egg. Jeg må nemlig i butikken og handle :P

En grovbrødskive med vita og bløtkokt egg på. :)
Ellers blir d ristabrød med vita og lettbringebærsyltetøy på.

Dersom første drikker jeg vann, dersom siste drikker jeg h-melk.

Varierer. Men det som går igjen er egg, salat, yoghurt med musli, havregrøt, fruktsalat, hjemmelaget smoothie, chiapudding, ostesmørbrød, havrepannekaker og en og annen brødskive eller rundstykke hvis jeg ikke har noe annet valg. Er ikke så glad i brød.

Brødskive eller knekkebrød alt etter hva jeg gidder å lage. Ikke noen frokostmenneske :-)

Enten havregryn (om jeg spiser hjemme) eller to knekkebrød (om jeg spiser i bilen)

Proteinshake og to knekkebrød, vanligvis med skinkeost på.

Chiapudding, bananpannekaker, stekt egg og bacon eller noe annet godt. Er hjemme i permisjon, og kan for første gang i livet unne meg litt god tid til frokost og lage meg noe godt :)

Cola eller to kopper te:p

Back
Topp