Hva spiser du i kveld?

tingeling1

Forumet er livet
Dere ser vel på antall tråder at jeg er alene i kveld og kjeder meg lit.....[8D] Men hva har dere spist/ spiser dere i kveld? Jeg skulle være sunn jeg.... men sitter her og har spist en halv pizza og har en bolle med ostepop og en bolle med sjokolade ved siden av meg....[8|] Hva skjedde????[8|]

Hihihih du er søt.

Jeg spiste vårrull - mannen boost. Nå er jenten lagt og jeg skal snart opp å lese igjen[:'(]

Blir noe kveldsmat på oss før han legger seg siden jeg ikke kan være uten mat de neste 9 timene[8D] tar gjerne imot tips altså[:D]

Vi spiste nachhos siden anna er på liggebesøk hos søstra mi.
Har ei skål med sjokolade på bordet og julebrus..[8D]

Vært superflink å ikke spise godt i uka..[:D]

spist reker hos mamma.. nå koser jeg meg med kinderegg, pepperkaker og julebrus.. (og kanskje litt potetgull etterpå)[8D]

Spiste fårikål hos mamma tidligere i kveld! Nå skal jeg snart spise ostepop fra first prise og drikke litt sprite zero! [:D]

snop..[:D] pga sent hjemme og et hylene ønske fra det minste trolle og det største trolle så ble det hjemmelaga potetmos og ostepølse[;)]

Pappa er her og har diska opp med skikkelig husmannskost: Stekt middagspølse og bacon med kokte mandelpoteter og gulerotstuing - jeg er STAPPA og veeeeeeldig lykkelig [8D][:D][:D]

jeg har nettopp gomla i meg salt sørlandschips og holiday dip! mmmmm....

Back
Topp