Hva spiser du av pålegg?

Arona

Betatt av forumet
Jeg er så matlei og trenger litt "inspirasjon"....

Her går det stort sett i leverpostei eller servelat med agurk på. *kjedelig*

Skinke, kyllingkjøttpålegg, makrell i tomat, prim, varmrøkt makrell, egg..

Skinke,hvitost,leverpostei,jordbær sylte,makrell,italiensk salat,egg og majones.

Leverpostei, hvitost, bruost, servelat med agurk

Er vel det som er mest poppis nå[8D]

De to du nevnte, pepperskinke, makrell i tomat, hardkokt egg/eggomelett, krydderost, taffelost, salami, hestepølse, fleskepølse, syltetøy, reker i majones, skinkestek, ribberull...

Fått dilla på Ribberull. [:)] Og så er det jo kjempegodt med sånne sandwichbaguetter du varmer i ovnen, men majones, ost, skinke og litt purre på.
Og skinke med egg og majones er godt. Reker og majones.. Hmm.. Mye majo her ser jeg. [;)]

Og smelteostene til Kavli, Baconost, rekeost og skinkeost.. Nam nam.

Og masse smør på skiven/baguetten.. Mmmmm..[:D]

Jeg liker baconpostei med pariseragurk... Men eter salami, ost(toast) og syltetøy. Stusselig utvalg her nå[&o]

Jeg er ikke glad i brødmat... Men spiser en del rista brød med kaviar og hvitost, eller salami med majo og agurk. Leverpostei med majo og agurk...

Trønderfår m/majo
Servelat m/majo
kokt egg
kaviar
banan
eple
rekesalat

rista skiver med nugatti.. mMMm.. hehe men ellers går det mye i banan, skinke m/majo og tomat, italiensk salat.. og egg er godt..! hehe[:D]

Fått kick på kalkun falukorv med sennep om dagen[:D]

blir fort matlei så er greit å bytte litt pålegg.Her går det i :

* Trønderfår m/majones
* Gulost m/paparika
* Leverpostei m/suragurk
* Bringebær-syltetøy
* Rekesalat
* Nugatti (en gang i blant[;)])

Jeg spiser litt for mye nugatti, men ellers så spiser jeg mye egg i diverse former og leverpostei med masse agurkmix[:D]

Kan vi spise salami?

Er veldig kreativ, not....

Her går det mye i fløtemysost på et godt grovt brød. Men i kantina på jobben spiser jeg variert [:D]

ORIGINAL: Kibou

ORIGINAL: Andrea05

Jeg er ikke glad i brødmat... Men spiser en del rista brød med kaviar og hvitost, eller salami med majo og agurk. Leverpostei med majo og agurk...

jeg også ffikk plutselig dilla på ristet brød. kjøpte sånne kavringer..og de er jo ENDA bedre enn ristet brød [:D]

Haha, meg også!! Jeg spiser Wasa sine grove kavringer uten tilsatt sukker til den store gull medalje[:D] Etter jeg kuttet ut vanlig cola syns jeg alt som inneholder sukker blir for søtt[&:] Haha, sku prøvd å fortelle meg at jeg sa noe sånn for et halvt år siden[:D]
Men uansett, av pålegg går det mest i stabburet leverpostei, egg, litt brunost og skinke..
Jeg er så kresen i utgangspunktet, så jeg skal love deg jeg er dritt lei pålegg jeg også.. Har gått i det samme år ut og år inn[&:]

Her er det Kronborg Leverpostei som går ned på høykant[:D] mmmm d er jo så godt!!!!
Men det er viktig å ha smør på skiva også[;)]
Har også blitt helt avhengig av Cæsar salat med varm kylling som jeg drar ned til byen i ens æren for å kjøpe og kose meg med på Jordbærpikene[:)]
Blir et ganske dyrt svangerskap dette hvis den lysten ikke gir seg... over 100 kr for salaten og så skal man gjerne ha noe å drikke også[;)]

ORIGINAL: heithere

Kan vi spise salami?

Jeg holder meg una da jordmor sa at det ikke er ofte det har skjedd noe, men det er vel ikke verdt at det kan skje noe farlig hvis det er akuratt den sneia du spiser som inne holder bakterier.

men syns det er litt overdriving av hva vi kan og ikke kan spise som gravid i norge [&:] me hungri!

Back
Topp