Hva spiser din på brødskiva?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Her er brødskive litt æsj.. polarbrød går til nød ned. Men da hun skulle få brødskive i barnehagen så brakk hun seg stakkars :p Jeg tenker at man skal unngå salt etc, men det er neimen ikke lett med pålegg! Så har bestemt meg for å ikke være så hysterisk, hun liker skinkeost f.eks. Og det serverer de i bhg sammen med leverpostei, skinke, ost og sånn.. (og alt er propp fullt av salt).

Noen tips til pålegg?

Makrell I tomat, hjemmelaget jordbærsyltetøy ( liker det best og får det da uten klumper, langt fra sukkerfritt:) )
Leverpostei, prim, skinke ost, smøre ost naturell. Skinke, den rar ho av og mauler:)) og så får hun majones oppå leverpostei og makrell I tomat. :)

Går stort sett i leverpostei eller prim :) men ingenting er ulovlig her i hus :p

vi bruker leverpostei, kaviar og banan. gar forsøkt egg, prim og gulost, men det er han ikke så fan av.

Skinkeost, kaviar, leverpostei, kokt skinke, egg i alle former, ost ja stort sett alt unntatt makrell i tomat, det liker han ikke.

Har med ei kresen frøken å gjøre her. Kun leverpostei og hvitost hun vil ha. Prøvd de fleste kremoster,fisk, syltetøy og prim.

Takk for råd :) ser at alle gir "normalt" pålegg :D

Avokadomos, banan, hjemmelaget syltetøy, makrell i tomat, leverpostei, skinker. Har prøvd litt kaviar (bortkastet penger :p ) litt begrenset hva vi kan ha på skiven her

Så deres spiser leverpostei ja? :) Her var det æsj hehe.. men må vel smake det mange nok ganger kanskje. Skinkeost er en schlager. Har ikke prøvd avokado, men har lyst :)

Her har han spist alt pålegg vi har prøvd, men favorittene er leverpostei og Philadelphia

Stort sett det andre her har nevnt: smøreost, makrell, leverpostei, syltetøy, kaviar. Men er ikke hver dag hun vil ha den brødskiva! Men når hun først finner ut at hun vil ha, da kan hun spise alle sortene

Noen som har tips til smørbart pålegg som ikke inneholder melk? Hun tåler det visst ikke helt enda.. (forstoppelse :( )
Har gitt skinkeost, men må finne på noe annet. Leverpostei var visst æsj, men kan jo prøve et tynt lag. Har smør uten melk tilgjengelig :)

Noen som har tips til smørbart pålegg som ikke inneholder melk? Hun tåler det visst ikke helt enda.. (forstoppelse :( )
Har gitt skinkeost, men må finne på noe annet. Leverpostei var visst æsj, men kan jo prøve et tynt lag. Har smør uten melk tilgjengelig :)
Vet ikke om Svolvær postei og kyllingpostei er med melk. Makrell i tomat på tube :)

Vet ikke om Svolvær postei og kyllingpostei er med melk. Makrell i tomat på tube :)
Kan forsøke det :) Får se om det er melk i det.. Avokado er jo også et alternativ ja, eller banan..
Men er det annen frukt som lett kan moses?

Kan forsøke det :) Får se om det er melk i det.. Avokado er jo også et alternativ ja, eller banan..
Blåbær, bringebær og jordbær jeg kjøper frosne Bær jeg tiner og koker for så å mose tilsetter sukker da og så har jeg syltetøy, fryser det ned igjenn I små posjoner :) du kan å blande avokado og banan, vet at folk gjør det.

Er 3 alternativer jeg vet om til leverpostei uten melk. Gilde Go og mager har et par også husker jeg ikke siste. Eplemos på skive er snadder :) vi har most alt av frukt nå tror jeg. Favoritten var pære :) kan også skjære litt tynnere pæreskiver på en brødskive i ny og ne. Servelat er også godt.

Her er brødskive litt æsj.. polarbrød går til nød ned. Men da hun skulle få brødskive i barnehagen så brakk hun seg stakkars :p Jeg tenker at man skal unngå salt etc, men det er neimen ikke lett med pålegg! Så har bestemt meg for å ikke være så hysterisk, hun liker skinkeost f.eks. Og det serverer de i bhg sammen med leverpostei, skinke, ost og sånn.. (og alt er propp fullt av salt).

Noen tips til pålegg?
Dropp brød og lag noe annet. Omelett, smoothie, grønnsaker hun liker og kjøtt, middagsrester, yoghurt naturell med korn, frø og bær. Salat, tortillalefser med noe hun liker inni, pasta.. mulighetene er mange

Dropp brød og lag noe annet. Omelett, smoothie, grønnsaker hun liker og kjøtt, middagsrester, yoghurt naturell med korn, frø og bær. Salat, tortillalefser med noe hun liker inni, pasta.. mulighetene er mange
Tortillalefser hadde ikke gått, er for seigt og hardt. Men det er gode tips til middag :)

Back
Topp