Hva spiser dere?

saltåpepper

Flørter med forumet
   Jeg har ikke lyst på noe som helst! Fatter ikke at det går an. Jeg er kommet over 12 uker for lenge siden. [:'(]

Har skikkelig dårlig samvittighet for den lille, at jeg ikke spiser noe særlig. Og det lille jeg spier er ofte ikke kvalitetsmat akkurat.

Matforslag anyone?

Problemet er å lage det til. Åpner kjøleskapet hele tiden og tenker at NÅ skal jeg spise. Men så ser jeg maten og lukker igjen. Alt er ekkelt. Det går mye bedre å spise ferdig tilberedt mat. Kanksje jeg må ringe mamma og høre om hun vil komme å lage mat til meg igjen. Som i gode gamle dager! [:D] Kan jo ikke spise ute hele tiden heller.

Liker kjempegodt grovt brød med ferskt pålegg. Men med en gang pålegget er mer en en dag gammel, har jeg ikke lyst på mer. Jeg som aldri har vært kresen. Håper dette går over snart.

heia:)
ananas på boks er herlig[:D] går med 4-5 bokser per dag:)

kjøp deg grove knekkebrød og ha på geitost!
det var den beskjeden jeg fikk av jordmor i dag og drikk ett glass appelsinjuice til også for da får babyen din kjempe masse næring og også viktig næring!(alt dette fikk jeg beskjed om av jordmor i dag når jeg var på kontroll)[:D]
lykke til i allefall

Synes også det er vanskelig å finne mat til måltider utenom middag...men er veldig godt med hjemmebakte rundstykker men ost! Mammas er best[;)] Så er det friskt og godt med salater. Der kan du jo blande oppi det du vil!

Back
Topp