Hva spiser dere?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Hva spiser dere som er kvalme ?
Noen sier de må spise hele tiden for å holde den i sjakk....så hva liker dere å spise når kvalmen herjer?
Noe som hjelper mer ?

Jeg må spise nesten hele tiden når kvalmen er på sitt værste. Akkurat nå spiser jeg druer. Har del opp mye frukt i det siste og syntes det fungerer bra på kveldstid.

Hver 2. Time.. sabla hekta på egg og avokado på havreknekkebrød.

Blir dessverre ikke så sunt:sour: spiser det som frister, spiser lite og ofte. Skive med smeltet ost og krydder har det gått mest av. Har også laget smoothie, og tar multivitaminer++. Satser på at det går bra disse første ukene :rolleyes:

Spiser akkurat det jeg har lyst på, når jeg har lyst på det. Brekker meg om jeg skal spise noe som ikke er ok oppi hodet når jeg spiser det :laughing021

Blir dessverre ikke så sunt:sour: spiser det som frister, spiser lite og ofte. Skive med smeltet ost og krydder har det gått mest av. Har også laget smoothie, og tar multivitaminer++. Satser på at det går bra disse første ukene :rolleyes:
Smoothie hørtes jo veldig godt ut !

Jeg er så fysen på sure grønne granny smith epler[emoji23] veldig tørst og drikker mye isvann.

Fikk ikke i meg middag i dag. Men spiste akkurat 7 frokostknekkebrød med leverpostei. Jeg tenker at så lenge jeg får i meg noe mot denne kvalmen, så får det være hva det er. Har lyst på flere knekkebrød, men er tom for leverpostei. Hehe

Fikk ikke i meg middag i dag. Men spiste akkurat 7 frokostknekkebrød med leverpostei. Jeg tenker at så lenge jeg får i meg noe mot denne kvalmen, så får det være hva det er. Har lyst på flere knekkebrød, men er tom for leverpostei. Hehe
Hahaha 7 knekkebrød høres kjent ut:hilarious:

Her går det i det som frister [emoji85]

jordbær Sylte tøy og brødskive er favoritten om dagen. Nr 2 banan og nr 3 skogsbær yoghurt.

Også blir det ofte noen usunne og noen sunne mellommåltider is godteri kjeks epler drops eplemost kiwi.

Isvann her også

Mye jeg vanligvis ikke er så glad i

Her går det i knekkebrød med oatly smørepålegg og frukt. Appelsiner og grønne epler har vært favoritten de siste dagene.

Har vært litt forskjellig[emoji38] først var det smeltet ost og skive, så var det speilegg på ristet brød med ost, nå orker jeg ikke tanken på de to tingene [emoji30] nå går det i ristet brød og syltetøy. [emoji7] og masse frukt.

Har egentlig ikke lyst på noen ting [emoji30] rar smak/følelse i halsen! Men det går en del harde kalde pærer, ellers går det mye i tørr mat som knekkebrød her og [emoji16] det rare er hvis jeg plutselig får ett innfall om hva jeg har lyst på, så smaker det ikke i det hele tatt når jeg først får tak i det :0

Appelsin. Haugevis.

Maggi potetstappe med gressløk!! Ellers MÅ jeg ha melk hver dag...drakk ikke melk før. Kanskje kroppen som forteller at jeg trenger det. Mot kvalme hjelper det å spise noen saltstenger eller riskaker med chia og havsalt.

Back
Topp