Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå herregud avocado!!! VISSTE det var noe jeg glemte i butikken idag !Hver 2. Time.. sabla hekta på egg og avokado på havreknekkebrød.
Jeg ELSKER avocado, her spiser jeg og baby avocado om kappÅåå herregud avocado!!! VISSTE det var noe jeg glemte i butikken idag !

Det er sååå godt !! og på knekkebrød med salt og pepper på! NAM !!Jeg ELSKER avocado, her spiser jeg og baby avocado om kapp![]()
Helt enigDet er sååå godt !! og på knekkebrød med salt og pepper på! NAM !!

Smoothie hørtes jo veldig godt ut !Blir dessverre ikke så suntspiser det som frister, spiser lite og ofte. Skive med smeltet ost og krydder har det gått mest av. Har også laget smoothie, og tar multivitaminer++. Satser på at det går bra disse første ukene
![]()
Hahaha 7 knekkebrød høres kjent utFikk ikke i meg middag i dag. Men spiste akkurat 7 frokostknekkebrød med leverpostei. Jeg tenker at så lenge jeg får i meg noe mot denne kvalmen, så får det være hva det er. Har lyst på flere knekkebrød, men er tom for leverpostei. Hehe