Hva spiser dere

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
For å holde kvalmen i sjakk?
Trodde jeg klarte det med å ta et eple til frokost, men 30 min etterpå er kvalmen på plass igjen..

Drikker saft. Og sigdal knekkebrød med urter og havsalt med gulost på.

Eple og godt stekte brødskorper. Kansje to striper med kvikklunsj. Kan ikke holde på sånn mye lengere...

Rister brød i ovnen, kanskje med smør og bringebærsyltetøy på. Tørre sesam rye-knekkebrød. Salte kjeks tidligere, men ble så lei. Saftis til frokost i senga.

Starter dagen med to rits kjeks, venter 30 min så et halvt glass drikke yoghurt (det kommer desverre ofte opp igjen), 1 brødskive senere. Jeg har en liten gutt som våkner rundt 05:00. Begynner på jobb kl 09:00, så har god tid til å få i meg noe mat. Kl 09:00-09:30 er jeg kjeeeeempe sulten igjen :/

Vatn og skive med pålegg som ikke gir dårlig smak når en gulper :p spiser boller og horn med ost og skinke.. det eneste som hjelper er i grunn å spise regelmessig:) hver 1-2 time..

Knekkebrød med leverpostei og majones eller med ost og kaviar.

Ferske rundstykker (takler ikke vanlig eller rista brød) med ribberull av alle ting eller annet pålegg som frister der og da. Drikker mye sjokolademelk for å dempe kvalmen også spiser jeg mye av kjøtt (biff) til middag:-) prøver å få i meg litt frukt i ny og ne også :-)

Vatn og skive med pålegg som ikke gir dårlig smak når en gulper :p spiser boller og horn med ost og skinke.. det eneste som hjelper er i grunn å spise regelmessig:) hver 1-2 time..
Samme her, må spise hver 1-2 time. Ellers er jeg like kvalm igjen og igjen..

Hos meg går det meste ned, generelt sett sulten konstant, og klarer å holde kvalmen sånn noenlunde i sjakk ved å spise ofte nok. Men det beste er friske ting. Juice, smoothie, appelsiner etc.

Knekkebrød, knekkebrød, knekkebrød og knekkebrød. Og gulrøtter/kålrot i staver.

Klarer ikke å holde kvalmen i sjakk, men klarer som regel å få i meg ristet loff med litt smør, og et lite glass cola til frokost, noen timer etter at jeg har våknet. Til middag er taktikken min å spise så mye som mulig av det jeg blir mettest av, på kortest mulig tid. Stort sett mest kjøtt først, og så resten, hvis jeg rekker det før kvalmen tar overhånd...

Back
Topp