Hva spiser dere?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Jeg har sånn apetitt om dagen og tenker på mat nesten hele tiden [emoji23]
Hva spiser dere om dagen?

Dagens meny!
Frokost - yoghurt mens jeg ventet på rundstykke i ovnen :p
Speltrundstykke med ost og skinke.
Sein lunsj blir - Pannekaker med bacon
Tidlig middag med gutten min på 16 mnd - fiskekaker med potetmos og erter
Sein middag med mannen - fajhitas

Kommer jeg til å bli tjukk??[emoji15]

Nei, det gjør du ikke. Du spiser jo ikke så mye usunn mat da.

Jeg har spist 3 sjokolader idag[emoji85][emoji85][emoji85]
Jeg også har en appetitt uten like[emoji12]

Nei, det gjør du ikke. Du spiser jo ikke så mye usunn mat da.

Jeg har spist 3 sjokolader idag[emoji85][emoji85][emoji85]
Jeg også har en appetitt uten like[emoji12]

Jeg har ei kakeform med brownies helt for meg selv [emoji23]

Hehe, jeg prøver å komme søtsuget i forkjøpet og spise meg mett på mat :p og unngå å handle på butikken! Vil ha sjokolade og doughnut hele tiden :p

Alt min mann lager til middag og det gjør han 7 dager i uken.
Så liker jeg sardiner i tomatsaus, omeletter og spiser dette med ris.

Jeg tømte hele kakeforma, og det finnes ikke ett fnugg av dårlig samvittighet [emoji23][emoji119]

Idag gikk det en og en halv time etter middagen til jeg var skrubbsulten igjen[emoji1]Så da ble det tomatsuppe med egg i[emoji85]

Her går det i havregrøt med kanel og rosiner/blåbær til frokost og lunch. Mandler/nøttemix til mellommåltider. Kullsyrevann når jeg er tørst. Vanlig middag og en brødskive til kvelds. Holder meg langt unna sukker

Frokost er alltid cottage cheese med oppkuttet eple og hjemmelagd granola, vann og ingefærte til drikke.
Mellommåltid før trening er granolabar eller banan.
Lunsj varierer, knekkebrød, egg eller middagsrester.
Hadde et par sjokoladebiter til kaffen idag [emoji849]
Middag idag var laks, poteter og salat.

Ellers går det endel druer og saltkjeks innimellom. Blir kvalm dersom jeg rekker å bli for sulten.

Jeg spiser ofte yoghurt naturell med jordbær, nøtter, musli og honning! Mmmmmmm, erstatter til og med middagen med det:p

Jeg har sånn apetitt om dagen og tenker på mat nesten hele tiden [emoji23]
Hva spiser dere om dagen?

Dagens meny!
Frokost - yoghurt mens jeg ventet på rundstykke i ovnen :p
Speltrundstykke med ost og skinke.
Sein lunsj blir - Pannekaker med bacon
Tidlig middag med gutten min på 16 mnd - fiskekaker med potetmos og erter
Sein middag med mannen - fajhitas

Kommer jeg til å bli tjukk??[emoji15]

Åh, tror jeg lett klarer å slå din meny, sånn tjukkas-messig [emoji23]
Her er gårsdagens meny:
Frokost 2 brødskiver med peanøttsmør og jordbærsyltetøy
Lunsj: 2 pannekaker med syltetøy, 1 med nugatti
Middag: linsesuppe
Middag 2/ kveldsmat: burger og litt potetgull attåt [emoji16]

Men i går var litt unntakstilstand, i dag begynte dagen med havregrøt og ferske bær. Men den kommer til å avslutte like ille som gårdagen [emoji847]

Spiser alltid havregrøt med blåbær og bringebær til frokost. Lunch blir det proteinrundstykke med skinke og paprika,1 egg og en gulrot. Et mellommåltid med litt frukt og yoghurt uten sukker. Middag laks med grønnsaker og søtpotet. Kveldsmatvlir som regel cottage cheese og kesam med bær

Jeg tror ikke jeg tør å gå ut av huset i dag uten potetgullet mitt med salt og pepper og en eplejuice.. Eneste som kveler kvalmen her.. Føler meg som en hval allerede. Egenlig liker jeg best å spise sunt, men..

Det sunne har flydd rett ut av vinduet her! Ble plutselig kjempekvalm for ca 1,5 uke siden og siden det har jeg spist det jeg ikke har fått brekningsfornemmelser av. [emoji4] Det har blitt toast med ost, skinke og grillkrydder ([emoji23]) til frokost nesten hver dag. Gjerne til lunsj og mellommåltid også når jeg er hjemme i helgen. Det er noe med den smelta osten... ellers mye yoghurt, melk (drikker aldri melk til vanlig), og brød. Spiser vanligvis bare knekkebrød men orker ikke tanken på det.
Går mye i frukt, grønt og bær også, den friske smaken funker skikkelig bra mot kvalmen - eple, melon, jordbær, agurk, tomat osv. Prøver å holde meg unna godis til hverdags, men har funnet ut at syrlige og sure drops holder kvalmen i sjakk på jobb og da går det en del drops i løpet av en dag..
Spiser sikkert dobbelt så mye som før men alternativet er å være kvalm og ubrukelig, så da velger jeg heller å være litt uvel men tilnærmet normal [emoji4]

Back
Topp