Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer litt på hva dere spiser for tiden?
Frokost:
Lunsj:
Middag:
Evt. kveldsmat og snacks:
Blir litt søtt her også...Litt for mye søtsaker for tida.. Men legger jo ikke på meg av noe for tida :S Men ellers, to skiver eller frokostblanding til frokost, knekkebrød til lunsj, middag, og kanskje noen skiver før jeg legger meg.
Enig med legen din, at "tull" er bedre enn ikke noe.Frokost: knekkebrød, te og melk.
Lunsj: smoothie/frukt/brødskive
Middag: hva enn som er (liten porsjon)
Kjeks med ost og frukt til kveldsmat.
Har elendig matlyst og blir mye "tull"
Blæ.. men legen sier at tull er bedre enn ingenting
Høres jo ut som du er flink uansett!Jeg spiser ikke så veldig tilrettelagt ift graviditeten egentlig. Bare at jeg holder meg unna spekemat og blodrød biff...
Burde egentlig bli flinkere merker jeg :/
Men har blitt veldig frelst av mandarin. De smaker veldig godt nå for tiden
JodaEnig med legen din, at "tull" er bedre enn ikke noe.
Men høres jo ut som du spiser en del riktig også da!
Er 17 + 3, og føler at kvalmen er tilstedeværende enda... Sliter med å ete frukost, og kvelds.. Fleire som har det sånn?
Har det på samme måte, 17 uker idag. Spiser kun lunsj og middag og litt frukt/yoghurt innimellom
No vart eg litt letta, godt at fleire har det på samme måte. Stressa med å legge på meg.. Akkurat no står vektoppgang på 0 etter eg vart gravid, og er idag 17 + 4... Veldig lett å bli hysterisk når en e gravid altså ..
Jeg trøster meg med at jeg spiser og beholder hvertfall lunsj og middag, det gjorde jeg ikke for 3 uker siden Så vekten kommer nok for oss fortere enn vi tror også
Off,har du vert plaga med oppkast? Det høres ikkje kjekt ut.. Eg har ikkje vore plaga med det, har bare ikkje matlyst i det heiletatt.. For deg har jo det vore en progresjon og det e jo helt fantastisk Ja, det trur eg oge.. E vel bare å roe helt ned, så ordna det seg..
Ja, vært veldig plaget med oppkast. Daglig siden uke 6, er nå i uke 17 I starten klarte jeg ikke beholde noe, men nå er det kun på morgenen jeg spyr så det går fremover