Hva spiser dere?

LilleSpira

Glad i forumet
Nå har jeg vert utrolig kvalm i 2 uker.

Første dagene spiste jeg nesten ingenting, men da hadde jeg feire og kunne ligge på sofaen hele dagen.
Denne uka har jeg vert på jobb, og da må jeg spise for å orke å gjøre noe.
For jeg er kvalm OG kjempesulten[8D]

Så for tiden spiser jeg kornmo kjeks og drikker vann.
Av og til klarer jeg å presse ned en Bixit turbar også, fordi den er den litt mer mat i enn en kornmo kjeks.
Og idag fikk jeg også i meg noen druer.

Ingenting som frister. Og minst av alt ting som jeg vanligvis elsker.
Får brekninger av å tenke på brus og sjokolade.

Igår kveld var jeg helt utrolig sulten, men ingenting fristet.. før jeg plutselig fikk lyst på ristet brød med nugatti (tror ikke jeg har spist det siden jeg var 14-15)
Så jeg forta meg å lage det, og fikk det i meg.
Klarte å spise ei skive idag til middag også.

Har gått ned 2 kg på disse ukene..

Andre som sliter med å spise?

jeg har heller ikke matlyst i det hele tatt, er ingenting som frister selv
om jeg har vært kjempesulten.. så har nok blitt litt lite mat i magen den siste
uka, har ikke veia meg ennå da[:)]

forhåpentligvis går det snart over igjen[:)]

er ikke kvalm enda selv, men jeg husker sist , da var jeg yberkvalm i flere uker.... og da spiste jeg nesten bare nystekte rundstykker med smør på (varme fra ovenen)... og perletomater :D og drakk vann med ingefær (noe jeg ikke syntes hjalp).... Har du prøvd sånne seabands til å ha på håndledda? det hjalp meg en del sist også :) ellers er det jo viktig med salter da! så hvis du klarer å drikke farris eller få ideg noe annet salt så er jo det fint! :)

God bedring med kvalmen! Håper den gir seg fort :)
ps: det sises jo at når man er sååå tidlig og mye kvalm så er det fordi egget har gravd seg sååå godt ned og klorer seg godt fast :) Så du får trøste deg med det :)

Jeg eter og eter[8D]
Mest går det i kjeks da........
Kjeks og saft[:)]

Men nå hjelper sea bandene bare mer og mer, så nå kan jeg spise masse. Er SULTEN idag!! Skal ete midag også masse godis tror jeg[:-]

Spiser en del brød/knekkebrød/kavring med hvit ost (noe jeg nesten aldri spiser til vanlig). Føler ikke kvalmen blir bedre av det, men det er ihvertfall mildt og lett og få ned.

Seabandene hjelper masse her og [:D] har gått med de i 2 dager, og jeg er nå sulten på natten til og med.. [:D] Kaster kun opp når jeg står opp nå[:)] Det kan jeg leve med.
Skal teste ut akupuntur i morgen for første gang også, for kvalmen altså.
Jeg var på min første kontroll idag, til min nye lege. Hun var kjempekoselig og tok seg god tid. Sykmeldte meg pga jeg har kastet opp en del.. Godt å slippe å jobbe når det er så ille...

Spiser egentlig som vanlig enda. men siste par dagene har kvalmen kommet [:'(] så nå går jeg rundt å er sulten nesten hele tiden.. og ikke minst sugen på noe godt.. for så å ikke orke mer enn halvparten siden jeg blir så kvalm...

kjeks som ikke er søt, solbærsaft, solo, knekkebrød med skinke/baconost, brødskive med nugatti (hjelpe når jeg har vært lenge kvalm og bare må ha mat), Iskald appelsinjuice:) 

Back
Topp