Hva spiser dere til middag?

Lillevenn17

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Søvnløs i september 2025
Vil helst kun ha svar fra dere som er plaget med kvalme/brekninger.

Jeg sliter såå med matlysten og middag byr meg helt i mot. Stekeosen er forferdelig, får så mye brekninger. Samboer er ganske lei og ønsker at jeg skal finne noe til middag i dag.

Kjenner meg ganske avhengig av enkle smaker,
så hva spiser dere?

Skal ærlig innrømme at jeg har nesten ikke spist middag di siste ukene... Å det beste eller det som har vært enklest og fått ned er grandiosa orginal. smaker lite og helt greit. Hvis jeg skal spise mat med mye smak og forskjellig får jeg bare spist pitte litt. Blir fort kvalm og kan begynne å brekke meg.
Skal prøve å spise ost og skinkepai i dag, spent på om det kan bli noe suksess.

Men klarer ikke å stå på kjøkkene og steke noe nei! :o Blir kvalm bare jeg skal tenke på mat eller middag.. Så hvis jeg skal lage noe så blir det noe jeg kan hive i ovnen :')

Skal ærlig innrømme at jeg har nesten ikke spist middag di siste ukene... Å det beste eller det som har vært enklest og fått ned er grandiosa orginal. smaker lite og helt greit. Hvis jeg skal spise mat med mye smak og forskjellig får jeg bare spist pitte litt. Blir fort kvalm og kan begynne å brekke meg.
Skal prøve å spise ost og skinkepai i dag, spent på om det kan bli noe suksess.
Som å lese om meg selv!

siste uka har jeg vel fått i meg middag to dager... ellers har det stort sett gått i brødmat, det blir jeg mindre kvalm av...
men jeg laget pannekaker en dag, og det smakte utrolig godt med blåbærsyltetøy

og i går bestilte vi take-away som også smakte kjempe godt...

Back
Topp