Hva spiser dere til lunsj?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg prøver å slanke meg litt og skal ha eggmuffins til lunsj.
Hva skal dere ha?

Til vanlig er det brødskiver når jeg jobber! :) akkurat i dag er ikke matlysten til stede..så aner ikke.

Pleier å ha kyllingsalat med mager kesam. Idag ble det mager vanilje kesam med rosiner og blåbær:)

Er veldig dårlig til å spise på dagen.. Tar noen timer før jeg blir sulten, og da blir det som regel en brødskive eller et egg. Ikke noe mer før middag..

I dag ble det havrevaffler med ost og skinke, ellers går det mye i knekkebrød med egg og ost :) Tåler ikke hvetemel, så lager det meste fra bunnen av ;)

Har ikke spist lunsj ennå, er ikke flink til å spise så mye heller. Men går mye frukt ellers så spiser jeg brød, knekkebrød, middagsrester, yoghurt, havregrøt med cottage cheese og syltetøy/varme bær.. I dag trur jeg det blir fruktsalat da jeg har handlet litt mye og reiser på torsdag :P

Idag ble det 2 knekkebrød med brunost og en håndfull pistasjenøtter, samme til frokost :p

Jeg er altfor for glad i varmlunsj og burde nok spist knekkebrød. I går ble det løksuppe og i dag blir det toast.

Pleier enten spise frukt og nøtter, rester fra middagen eller rugsprø med avokado :-)

Jeg har fått dilla på bananpannekaker. Enkelt, søtt og godt, uten å tilsette sukker :) banan, havregryn, (havre)melk og egg. Nam nam :p

Back
Topp