Hva spiser dere til frokost?

Three.is.a.charm<3

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Jeg sliter sånn med frokosten, brødskiver føles som det vokser i munnen, og knekkebrødmå jeg spise en hel pakke av for å kanskje bli mett[emoji30]

Hva spiser dere?

Havregryn med melk og litt sukker[emoji119]totalt avhengig, eneste som funker for meg til frokost[emoji4]

Yoghurt, frukt, smoothie, grønnsaker, egg på eb eller annen måte eller brød/knekkebrød. Varierer veldig :p

Rugsprø med pepperkremost og avokadoskive på, pleier å spise sånn 6/7 stykker for å bli mett:happy:

Først en liten skål med havregryn og rosiner - også spiser jeg ett rundstykke med leverpostei eller prim når jeg har vært litt på jobb :)

Spiser vanligvis ikke frokost på hverdagene, kroppen min takler ikke mat tidlig. Men nå må jeg bare så da er barne-yoghurt det eneste jeg får i meg:happy:

Jeg sliter sånn med frokosten, brødskiver føles som det vokser i munnen, og knekkebrødmå jeg spise en hel pakke av for å kanskje bli mett[emoji30]

Hva spiser dere?

To egg, et knekkebrød og en grønnsak. :-) spis noe proteinrikt, som egg, kjøtt eller cottage cheese så er det lettere å bli mett. :-)

brødskive, må presse noe ned i magen for å stagge kvalmen

Havrelapper (havremel/gryn, egg og banan) med peanøttsmør og jordbærsyltetøy[emoji38]

Knekkebrød med avokado, salt pepper og sitronsaft

De dagene jeg føler meg ekstra grei frister det med eggerøre og tomatbønner

Ja, det er ikke så værst[emoji12] 1,5 åringen ELSKER det også (minus peanøttsmøret, det får han vente med litt til[emoji38])
Lager dette til gutten på snart 9 mnd også å han gnager det i seg :) men uten annet en smør som pålegg:) pålegget fristet veldig :)

Back
Topp