Hva spiser dere til frokost?

Fly krasj.

Det blir mye musli med naturell yougurt.
Ellers omelett, kokospannekaker, knekkebrød, rundstykker, toast etc

De dagene etter er på jobb spiser jeg to havreknekkebrød med mager skinkeost og tar en proteinshake.
I helgene er det enten det, eller brødskive med skinke, ost og stekt egg/eggerøre til.
Er litt ensidig i matveien.

Bjørns Havregryn kokt i vann i 2 minutter. Ei klype salt og sukker.

Så tar jeg litt melk i for å kjøle det ned.

Drikker det så ut av en stor tekopp. Tar 100 år med skje, og med en liten 1,5 åring over alt -må det gå fort.

Så spiser jeg ofte resten av frukten barnet ikke spiste opp til sin frokost.

Runstykke med salami

Nå for tiden er går det i knekkebrød med hvitost/taffelost med røde druer :) Spiser alltid knekkebrød, men pålegget kan variere.

Jobber jeg blir det en banan før jeg går og så knekkebrød eller polarbrød med ost når jeg kommer på jobb :) Ellers går det i brødskiver eller cheerios her hjemme :)

Har du oppskrift på kokospannekaker? :)
3 egg
3ss matyougurt
1-2ss fiberhusk
2 ss kokosflak

Blander egg, yougurt og fiberhusk. Tilsetter deretter kokos, så mye man vil egentlig...(smak etter, noen syns gjerne 2ss er for mye)
Røren må svelle i noen minutter. Stekes til de er gylne på hver siden.

Jeg pleier ha sukkerfritt syltetøy på, eller evt. bær:)

3 egg
3ss matyougurt
1-2ss fiberhusk
2 ss kokosflak

Blander egg, yougurt og fiberhusk. Tilsetter deretter kokos, så mye man vil egentlig...(smak etter, noen syns gjerne 2ss er for mye)
Røren må svelle i noen minutter. Stekes til de er gylne på hver siden.

Jeg pleier ha sukkerfritt syltetøy på, eller evt. bær:)
Takk for oppskrift :)
Må prøves en dag:)

Huff, er eg den einaste som spiser skiver med nugatti til frokost? :-P Kun det som går ned på morgenen for tida!

Jentingen spiser frokost i bhg. Jeg spiser som regel brødskive.

Her går det som regel i rugbrød med egg, majones og et glass melk. Eller en banan, mager vanilje kesam som kjørest i en blender for så å helle det over en porsjon musli.

Back
Topp