Hva spiser dere til frokost?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
?

Som regel brødskive. (Hvis jeg spiser frokost i det hele tatt. Dårlig på det. :/)

Brød mørkt dansk brød:)

En skive eller knekkebrød

Men som regel blir det bare kaffe :-o

Havregrøt eller tørre brødskiver med gulost :p er virkelig ikke noe frokost menneske :o

Knekkebrød med ost, avokado og litt pepper, yoghurt og kiwi ☺️ og et iskaldt glass melk selvfølgelig!

Varierer litt, brød, Knekkebrød, Havregryn, chiagrøt, frokost blanding, frukt. Kommer ann på hva jeg har lyst på:)

Noen ganger yoghurt naturell med jordbærsyltetøy (magert). Andre ganger grov cornflakes med melk og jordbærsyltetøy. Knekkebrød med gulost. Toast. Omelett med spinat, skinke, brokkoli og sopp og ost. :)

Havrevaffler, knekkebrød, hjemmebakt brød eller havregrøt (tåler ikke hvetemel). Med egg, ost, skinke, jordbærsylte, peanuttsmør, prøver å variere litt ;) Blitt skikkelig frokost/lunsj mennenske etter jeg begynte i permisjon, tidligere ble det ofte bare et par kopper kaffe før jobb :P

Stort sett ingenting:/ Men kan ta et rundstykke med salami.

En skive eller et knekkebrød med pålegg og en sukkerfri og fettredusert yoghurt. Eller yoghurt med havregryn og banan blandet i en skål. Melk og kaffe :)

I dag ble det to ristede skiver med skinke og ost

Knekkebrød eller rundstykker med ost eller kjøttpålegg. Av og til lager jeg en liten omelett. Er så grusomt matlei, at det er ofte jeg venter til lunsj.. :)

Back
Topp