Hva spiser dere til frokost?

junee89

Betatt av forumet
Ja, hva spiser dere til frokost? Jeg spiser nesten alltid eggerøre og knekkebrød eller så tar jeg meg en shake. Nå s er det ingenting som frister. Kvalmen jeg fryktet har virkelig tatt inntog på meg.... Jeg er i utgangspungtet veldig smal og har rett og slett ikke "råd" til og miste like mange kg som jeg gjorde i forje svangerskap....

Noen tips? jeg er jo sulten men bare tanken på mat får magen til og vrenge seg... :/

Huff, stakkars deg! Hva med frukt? Grønne druer eller en frisk smoothie?

prøvde med druer, var det jeg hadde her =) fungerte så jeg fikk i meg noe iallefall =) tusen takk <3
Åå så bra :-) Du kan også fryse druene, da blir de herlige!

er det jeg har hatt som uvane og gjøre også... eller strekke det helt til middag faktisk. Mn jeg må spise.... forje svangerskap mistet jeg 16kg frem til uke 17, dette har jeg ikke lyst til nå... da blir det jo ingenting igjen av meg :p hehe

Kalde appelsinbåter :P

Ferskpressa juice? Skyr, syrlig smak er best:) Eller så spiser jeg havregrøt

Her går det i rugsprø :)
Har aldri vært noe særlig frokost menneske, men nå må jeg ha et eller annet, så da syns jeg de fungerer greit :)

Smoothie! Og kanskje ett glass biola. Får jeg i meg det så blir jeg mye mindre kvalm når jeg prøver å spise "ordentlig" mat. Tror egentlig bare jeg blir kvalm når jeg er sulten...

Smolten!? Friskt og ikke så mektig:)

Mente selvfølgelig smothie:p

Veldig forskjellig! yoghurt m korn, soyamelk og knekkebrød mer forskjellig pålegg, riskjeks med pålegg! Må si det frister lite, men jeg blir enda dårligere om jeg ikke spiser! :p

Jeg sliter også... og i tillegg er det begrensa hva jeg kan spise pga melkepulver (ikke laktose).
Så det blir null frokost, noen pastaen til lunsj. Middag klarer jeg litt av, dog ikke grønnsaker..
Hva med å fryse smoothi til ispinner? Ananas.. Den Farris som er blandet med eplejuice er frisk og god :)

Melkeallergi skulle det stå..

Back
Topp