Hva spiser dere som er kvalme?

Jeg kunne spise eple i går, ikke i dag tydeligvis. Ble så uendelig kvalm og hang over doen, men slapp oppkast. Jeg har lyst på melon, vet ikke om det fungerer, men skal kjøpe og prøve. Ellers har jeg lyst på salt mat, men når jeg spiser vil jeg ikke ha likevel. Ikke lett når man er sulten og vil ha mat, men jeg orker ikke og da blir det ofte enda verre av å gå uten mat hele dagen.

Når BMI er 41, er ikke stort matinntak serlig lurt...

Skjønner ;) Bare fikk det ikke til å stemme med at det var et dårlig tegn at kvalmen ga seg liksom :) BMI en min er nok for høy den også, så blir nok å passe litt på mat inntaket her og.. Eneste dumme med det er at Cola, og Lays chips ser ut til å være det eneste som hjelper mot kvalmen.... Forrige gang var det lollipop is :S

Måtte uke tolv komme fort, så kvalmen slipper taket :)

Samtale i heimen(etter en dårlig dag på kvalmefronten):
Jeg:"Var jeg virkelig så dårlig sist gang?"
Han:"JA!
Jeg:"Hmm.... Er du sikker?"
Han:"JA!"
Jeg:"hmm.. Virkelig?"
Han:"Åja!"
Jeg:" Jøss...."

Haha fantastisk hvor lett man glemmer.

drikker eplenektar og brinebærsaft, og spiser lett mat :D

Den skikkelige kvalmen har først kommet nå denne uken, så jeg har ikke helt funnet ut enda på hva som gjør det bedre. Men har fått tips om å spise noen kjeks før man står opp av sengen på morgenen så jeg skal prøve det i morgen å se om det hjelper, for i dag har jeg ikke klart å fått i meg så mye mat.

Jeg har levd på knekkebrød med enten greddost eller kaviar hele uken. Er så lei, men det det som funker best. Druer, kiwi, ananas juice og fryste jordbær koser jeg meg med etter knekkebrødet.

Her kommer det en skikkelig kvalmebyge hver kveld så jeg ender med å ligge sammenkrøpet på sofaen mens jeg klamrer meg til puta. Noen andre som har det værst på kvelden og?

Hvor dårlig må man være før legen skriver ut tabletter?

Del gjerne tips som hjelper med kvalmen:) og god bedring til alle :-)

Er forresten snart 8 uker. De sier hcg begynner å synke i uke 10-12. Mener de svangerskapsuke 10(9+0-9+6) eller fra 10+0?

Her er det forskjellig fra dag til dag, i går måtte jeg ha salte kjeks - i dag byr det meg fullstendig imot.. Nå er jeg snart tom for ting å prøve, men har vært å kjøpt lollipopis. Dama i kassa skjønte ikke hvorfor jeg syntes det var rart at de ikke hadde småis :p

Her går det mye i Ritz kjeks og frukt! Det er stort sett det som frister om dagen!

Back
Topp