Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva har dere til jul? Jeg har spist lutefisk de siste 5 årene pga allergi, men i år er det RIBBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -Gleder meg!!
(Vi har engletisser (sossisser) og medisterkaker også, men det er jeg ikke noe glad i...)
Vi har full ribbe og pinnekjøtt middag vi[:D]
Sånn blir det når noen er sære, men jeg spiser pinnekjøtt og lurte på om jeg skulle prøve meg på ribbe i år. (har aldri likt ribbe)
vi spiser pinnekjøtt!!! gleda meg nåke så vanvittig!!!! spiste nesten ikkje i fjor pga eg var høygravid og det smakte ikkje så godt da!! hehe...va så salt!!
Pinnekjøtt for alle penga her!!![:D][:D][:D][:D][:D]
(med kålrabistappe, poteter, ribbefett, og rødkål/surkål... Riskrem til dessert)
men i år skal vi spise hos svigers, det glemte eg i stemmegivningen min, stemte kun pinnekjøtt, for er det jeg er vant til, men i år blir det pinnekjøtt, ribbe, medisterkaker, julepølse og tilbehør)
Pinnekjøtt her ja..nam nam ...hadde det i går kveld med min kjære...siste kvelden før han dro ut på jobb ( Color line oslo-kiel)..huff 20 lange dager til han kommer hjem......[:(]