Hva spiser dere på julaften?

brummemor

Gift med forumet
Hva har dere til jul?  Jeg har spist lutefisk de siste 5 årene pga allergi, men i år er det RIBBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -Gleder meg!!  

(Vi har engletisser (sossisser) og medisterkaker også, men det er jeg ikke noe glad i...)

Spiser svinestek, ribbe og medisterkaker vi[:D]

ORIGINAL: Iroim

Spiser svinestek, ribbe og medisterkaker vi[:D]

NAM NAM som jeg gleder meg...

Vi har full ribbe og pinnekjøtt middag vi[:D]
Sånn blir det når noen er sære, men jeg spiser pinnekjøtt og lurte på om jeg skulle prøve meg på ribbe i år. (har aldri likt ribbe)

vi spiser pinnekjøtt!!! gleda meg nåke så vanvittig!!!! spiste nesten ikkje i fjor pga eg var høygravid og det smakte ikkje så godt da!! hehe...va så salt!!

Pinnekjøtt for alle penga her!!![:D][:D][:D][:D][:D]

(med kålrabistappe, poteter, ribbefett, og rødkål/surkål... Riskrem til dessert)

men i år skal vi spise hos svigers, det glemte eg i stemmegivningen min, stemte kun pinnekjøtt, for er det jeg er vant til, men i år blir det pinnekjøtt, ribbe, medisterkaker, julepølse og tilbehør)

Pinnekjøtt her ja..nam nam ...hadde det i går kveld med min kjære...siste kvelden før han dro ut på jobb ( Color line oslo-kiel)..huff 20 lange dager til han kommer hjem......[:(]

Okse/kalve stek med bernaise, poteter, rosenkål og peppersaus [:)]

Æææsj- pinnekjøtt!!! Vi spiser ribbe vi.. + julepølse, sossiser, supergode medisterkaker (namnam- gleder meg), surkål, rødkål, rosenkål, babysylteagurker, saus... Hmmm.. Noe nammis jeg har glemt kanskje?!?!

Som jeg gleder meg!!!!!![:)]

Back
Topp