Hva spiser dere på julaften?

Det blir spennende å se :) vi skal ha ribbe i år og pinnekjøtt første juledag. Eldste var litt over ett i fjor og spiste relativt lite, men var supergira hele kvelden og smakte knapt på maten.

Blir pinnekjøtt og ja. De liker det hele. :)

Kalkun hos min familie og pinnekjøtt hos svigers. Frøkna er 5 mnd så hun får nøye seg med å se på i år.

Ribbe og torsk blir det i år. Begge barna spiser ribbe.

Det blir pinnekjøtt og ribbe

I år blir det pinnekjøtt og ribbe. Vesla er for lita til å få smake akkurat det enda, men skal få kose seg med moste grønnsaker hvertfall :)

Ribbe, medisterkaker og medisterpølse[emoji4] ribbe spiser hu nok ikke, men medisterpølse og medisterkaker går ned på høykant[emoji6]

Ribbe. Og de to eldste spiser, yngste vet jeg ikke. Eldstemann har pinnekjøtt som favoritt da (det pleier han ha hos sin mor), mens 6-åringen gleder seg hele året til ribbe for det er absolutt favoritten. Hun har knasket svor fra julen hun hadde fått sine første tenner [emoji1] Mini på 3 er et typisk grøt/pasta/pannekake-barn, så han roter litt rundt i det meste av kjøtt, men med pølser til så blir han superfornøyd [emoji4]

Vi spiser And og flæskesteg med brunkartofler, rødkål, poteter, medisterkaker og surkål til[emoji4] Jeg er dansk og mannen er Norsk.

Vi har pinnekjøtt og det liker ikke småtrolla gitt. De får pølser og medisterkaker .

Ribbe, pinnekjøtt, julepølse, mandelpotet, rotmos, surkål, julesaus, tyttebær og grønnsaker. Eldste liker alt, mens 9 åringen spiser ribbe, pølse og grønnsaker.

Svigers (hvor vi skal feire i år) har ribbe. Jeg liker ikke det selv. Mini er så liten enda at vi får se hvor mye han får smake - han pleier å like alt

Ribbe, pinnekjøtt og julepølse er tradisjonen hos mine foreldre. Men i år er det svigers sin tur å ha oss på besøk, og da vil det bli ribbe som jeg vet om i hvertfall.

Back
Topp