Hva spiser dere om dagene..

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
og hva synes dere er ekstra godt? [:)]

Jeg trenger tips og forandring i kosten. Det gjelder forsåvidt alle måltider. Jeg er så matlei. [:'(] Det er ikke alltid så lett å tenke nytt heller. 

fiskeboller, laks i form med grønnsaker, risotto, hjemmelaga pizza, makaroni med pølse og kjøttdeig og dolmiosaus ja d var noe jg kom på

spiser som jeg alltid har gjort :) masse sunt, frukt mest rundstykker!! men har begynt og få lyst på både sjokolade og annet snaks.. og jeg som ALDRI spiste godis før jeg ble gravid!! :(:( men brus har jeg slutta drikke så drikker nesten bare vann og te.. :) vell, har man lyst på så har man lyst på ;D idag spiste jeg grønnsakssuppe ;D<3[:)]

Spiser kun usunt hver 14.dag når snuppa mi er på pappahelg...[:D]
Ellers går d i epler og rundstykker med ost.... fiskemiddag i ulike varianter... yoghurt..kylling..svin...

Henger meg på det å være matlei!! Har lyst på alt og ingenting for tiden[&:] Noe herk! Ender som oftest opp med å spise knekkebrød el skiver m ost, tomat og agurk.. Kjempe lei! Og sef småspise litt for store mengder sjokolade[8|]
Lager variert middag til ungene hver dag, men mister helt matlysten av middagslukten[&:]
Vel, tips kan være kjøttkaker, ovnsbakt hvit fisk og masse brokkoli (namnam), ovnsbakt nachos uten kjøtt men med masse gr.saker og masse ost[:)] wok m/strimlet kyllingfilet og ris, div supper......

Back
Topp