Hva spiser dere om dagen?

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Jeg orker lite mat, men mariekjeks har vært redningen :)

Sliter veldig med kvalme og må spise veldig ofte.. Går det over to timer må jeg kaste opp, men med to-tre mariekjeks og så en brødskive etter fem minutter får jeg i meg mat også :)

Ellers så er frukt godt, forrige uke var det grønne epler, nå appelsiner. Det er jo ikke så ille å ha lyst på :)

Jeg orker lite mat, men mariekjeks har vært redningen :)

Sliter veldig med kvalme og må spise veldig ofte.. Går det over to timer må jeg kaste opp, men med to-tre mariekjeks og så en brødskive etter fem minutter får jeg i meg mat også :)

Ellers så er frukt godt, forrige uke var det grønne epler, nå appelsiner. Det er jo ikke så ille å ha lyst på :)

Når kvalmen kommer prøver jeg noen ganger å kvele den med mat, men kjenner ofte at det ikke hjelper hehe. Jeg tror jeg skal prøve meg på Mariekjeks eller noe som ikke er altfor usunt for det er ikke noe godt å kjenne brekninger når man skal spise. Ellers har jeg spist masse frukt de siste dagene, det er godt, men blir ikke fast i magen av det for å si det sånn :p

Spiser ganske normalt.

Er ikke kvalm, bare uggen, så det er mye jeg ikke har lyst på, men som regel greit da jeg starter å spise. Mannen må gjerne bestemme middagene da, for jeg har jo ikke lyst på en ting selv om jeg er sulten.

Tror heldigvis uggenheten holder på å gi seg da.

Spiser ganske normalt.

Er ikke kvalm, bare uggen, så det er mye jeg ikke har lyst på, men som regel greit da jeg starter å spise. Mannen må gjerne bestemme middagene da, for jeg har jo ikke lyst på en ting selv om jeg er sulten.

Har det slik jeg og. Heldig du er hvis det gir seg :)

Jeg har lyst på mat hele tiden, selv om det ikke frister :p redningen på kvalmen er pink lady epler ❤ prøver å spise sunt, men det er så vanskelig! Peanøttsmør og hapå er såååå godt!!

Spiser nesten alt, bortsett fra søtt for det frister absolutt ikke. Spiser vel kanskje en smule litt for mye til tider, sukk :)

Her er Ritz kjeks redningen når kvalmen kommer.

Noen ganger får jeg lyst på søte ting som sjokolade, boller osv, men når jeg spiser det så blir jeg så kvalm :p Mat jeg får lyst på som ikke gjør meg kvalm: grønne epler, Olden sprudlevann med eplesmak, vannmelon, nektarin, armeriddere, grovbrød med ost og skinke og til slutt min kjære ingefærte med sitron og honning.

Har så lyst på salt mat, alt med salt i!
Men spiser ikke så mye, går mest i frukt da matlysten er borte!

Vanlig mat. Sunn mat. Prøver å unngå å spise for mye sukker da jeg ikke vil legge på meg like mye som de siste to gangene. Også trener jeg en del så jeg får i meg litt ekstra proteiner.

Spiser ganske normalt.

Har det ofte sånn, og han må oftest lage middagen også fordi det er vanskelig å forholde seg til mat. Jeg spiser litt nå og da for å holde det gående, men jeg har lyst på veldig lite. Er vanligvis glad i mye grønnsaker til middagen f.eks, men sliter veldig med det nå. Samme med andre sunne ting som fisk. Kjedelig... Nystekte rundstykker med smør og hvitost blir det ofte.

Jeg klarer ikke vanlig kveldsmat, kylling,laks, alt det. Jeg må ha noe ferskt. Jeg spiser mye boozt, meloner, is, druer.:)

Har ikke lyst på noe særlig men får jeg lyst på noe, MÅ jeg ha det..
Idag var det fiskegrateng jeg ikke klarte å slutte å tenke på.. Sukk :P Men godt var det ! ;)

Jeg spiser helt vanlig. Kanskje en ekstra skive i løpet av dagen og en ekstra potet til middag.

jeg er som en sulten BJØØØØØØØRN haha.. hele familien bare ler av meg når jeg langer innpå det ene etter det andre.. jeg har mer en doblet dagsrasjonene mine. Prøver å holde det til sunne ting og heldigvis har jeg dilla på knekkebrød med ost, hvitost, eller brunost. Orker ikke fettet mat, søt mat eller krydret mat. Da blir jeg uvel. Spiser mye druer (ikke bra når jeg allerede er en oppblåst varmluftsballong :D) mye lakris, og mye middag og middagen må være nøytral, det beste er god gammeldags norsk husmannskost. det går jeg ikke nok av. I går spiste jeg 4 kjøttkaker og 4 poteter og 3 gulerøtter. 1,5 time etterpå 3 skiver med salami :D jeg må drikke store mengder vann for å døyve sultfølelsen ellers kommer jeg til å bli smellfeit haha :D

jeg er som en sulten BJØØØØØØØRN haha.. hele familien bare ler av meg når jeg langer innpå det ene etter det andre.. jeg har mer en doblet dagsrasjonene mine. Prøver å holde det til sunne ting og heldigvis har jeg dilla på knekkebrød med ost, hvitost, eller brunost. Orker ikke fettet mat, søt mat eller krydret mat. Da blir jeg uvel. Spiser mye druer (ikke bra når jeg allerede er en oppblåst varmluftsballong :D) mye lakris, og mye middag og middagen må være nøytral, det beste er god gammeldags norsk husmannskost. det går jeg ikke nok av. I går spiste jeg 4 kjøttkaker og 4 poteter og 3 gulerøtter. 1,5 time etterpå 3 skiver med salami :D jeg må drikke store mengder vann for å døyve sultfølelsen ellers kommer jeg til å bli smellfeit haha :D

WOW! Hehe :p

Men skal gravide spise salami forresten?

WOW! Hehe :p

Men skal gravide spise salami forresten?

Det lurer jeg ogå på..har hørt at man ikke skal spise det, og så har jeg hørt at det går fint...jeg har ikke turt å spise det, men glemte meg første uka og spiste innmat i krabbe ;( Men er ikke noe å gjøre med det nå i ettertid.

Det lurer jeg ogå på..har hørt at man ikke skal spise det, og så har jeg hørt at det går fint...jeg har ikke turt å spise det, men glemte meg første uka og spiste innmat i krabbe ;( Men er ikke noe å gjøre med det nå i ettertid.

Nei slikt kan man ikke gjøre noe med, så ikke tenk på det. Leste nå på Matportalen at salami går under spekemat som man skal holde seg unna, så lenge den ikke er varmebehandlet.

Back
Topp