Hva spiser dere om dagen?

Hihii :p Her klarte jeg å få i meg en god posjon med fullkornspasta og kyllingnuggets :D Nå er magen skikkelig oppblåst, og jeg ligger rett ut på sofaen..mett, litt stor mage, men fornøyd :p hehe..

Spiser alt unntatt fiskeboller, komler, rakfisk og skalldyr:) Burde være fosiktig med søtsaker pga svangerskapsdiabetes sist! ( sitter å gommler sjokkis, men SKAL snart ta meg sammen!)

Hehe... er det lett å få svangerskapsdiabetes? jordmoren sa til meg at jeg ikke burde drikke brus og holde meg unna søtsaker,men kunne unne meg et kakestykke i ny og ne liksom..følte da det var veldig lett å få diabetes? :/ Spiser ikke veldig mye usunt,men tar av og til et glass brus (det hjelper på kvalmen), og av og til boller/kake og iiis :p .... Hmm.. rart jeg har lyst på sånn når jeg er kvalm :/

Jeg kan ikke tro at hvis man har problemer med å få i seg nok kalorier at det skal være fælt å drikke et glass brus til dagen. For n uke siden var brus det eneste jeg fikk i meg.
Men d er vel forskjell på å spise det man vil ha nå de første 3 månedene eller om man spiser det resten av svangerskapet også ;) Men vi er jo forskjellgie og kroppene våre reagerer jo forskjellig.

Back
Topp