Hva spiser dere om dagen?

Hekla85

Elsker forumet
Jeg er så uendelig matlei, og iallefall av maten hjemme!
Vil helst gå ut å spise, eller spise hos andre. Kneip med magerost smaker himmelsk bedre hos andre enn hjemme.

Prøver å spise endel frukt, siden jeg får i meg lite mat så må være litt vitaminer i hva jeg får i meg.
SAltstenger og rista brød, men er ufatelig lei!

Ikveld skal samboeren diske opp med reker og ferske baguetter, det blir spennede for jeg kjenner jeg egentlig ikke har lyst på....men får se når jeg ska spise, for det er jo helt utrolig godt!

jeg spiser faktisk alt mellom himmel og jord. Blir sulten bare av tanken på mat. i går spiste jeg krabbe!!! naamm, er ikke noe mat jeg ikke orker tanken på:P men så blir jeg ekstremt kvalmen vist jeg ikke spiser når jeg er sulten da så:p legger vel på meg 100 kg før babyen er ute:p

her går det meste i grisen... hehe
og ekstra mye kake og annet søtt. men skive med brunost er like godt egentlig. men jeg og sikler etter å gå ut å spise! pizza, club sandwich, maccen...mmmm
eg e matvrak!

Bringebærsyltetøy og brunost har vært det store de siste 4 ukene, men nå har jeg fått helt avsmak på det og finner ikke noe nytt jeg kan spise på skiva, ingen ting i skapet som frister.. Har sinnsykt lyst på spekemat og salami, men det kan man vel ikke spise (?).. Grønne epler har det også gått mye av i det siste! 

Lullaby91 skrev:
Bringebærsyltetøy og brunost har vært det store de siste 4 ukene, men nå har jeg fått helt avsmak på det og finner ikke noe nytt jeg kan spise på skiva, ingen ting i skapet som frister.. Har sinnsykt lyst på spekemat og salami, men det kan man vel ikke spise (?).. Grønne epler har det også gått mye av i det siste! 

Har hørt man kan spise jubelsalami, var ei på sykehuset som sa det, en av legene der hadde sagt det. Spekemat kan man visst også spise hvis man fryser det ned, usikker på hvor lenge det må være først.

Er desverre blitt veldig glad i usunne ting! Frukt og grønt kjenner jeg at jeg får helt noia over å tenke på å spise. samme med vann.. Bør være noe med smak, og helst kullsyre. Må spise med jevne mellomrom for å holde kvalmen i sjakk.

ristet brød med kokt skinke og agurk,fiberknekkebrød med smøreost...

Skal til Oslo på konsert og hotel weekend med mannen i helgen,skal prøve å kose meg med god mat ute da :)

Åhh, bra du startet denne tråden :) Jeg har frem til nå spist hva som helst, vært skrubbsulten..men nå er jeg så matlei..var i Bergen en tur i helgen,og da var vi ute og spiste hele tiden..koste meg md pizza, pasta og kylling.. det falt veldig i smak..nå når jeg kom hjem igjen har jeg ikke lyst på noe middag.. Det går i ristet brød med skinke,ost og agurk, eller leverpostei..tar et eple innimellom og knekkebrød..alltid det samme pålegget.. eneste jeg har lyst på er grove horn/baguetter med skinke og ost.. men det blir ganske ensidig mat :/ Drikke sliter jeg og med... vært veldig glad i funsaft..men jordmoren ba meg drikke mye vann med isbiter.. det er jo så kjedelig! Klarer ikke det... tar litt juice,litt melk..og bittelitt brus..klarer ikke drikke vann til måltider.. ohh... idag har jeg vært helt håpløs..ikke lyst på noe!

Spiser som en hest!
Og det er egentlig det aller meste... Idag har jeg spist brødskiver til frokost, ost og kjeks til lunsj, og fiskegrateng til middag. Er halvannen time siden middag, og allerede begynner jeg å bli sulten igjen, hehe...

Magen tyter frem, men om det er fett eller baby som er årsaken, det er ikke godt å si :p

Huff... Spiser nesten ingenting! Ikke noe frister. I dag ble middagen en rett-i-koppen-suppe! Ellers har det gått litt i ristet brød med smør og banan. Men det er sant som du sier at maten er bedre når man får den borte! Rart det der:) Gleder meg uansett til matlysten kommer tilbake:)

SÅ rart å lese at vi har det så likt! Jeg er sulten heeele tiden! Det eneste som smaker er ristet brød med ost og skinke eller leverpostei... Helst baguett med ost og skinke + agurk. Wow, dette var rart!! :-)

Wow! ! ... :D Er jo heelt likt som meg jo! hihi..så artig :p Smaker godt med paprika og ;) hihi..

Jeg har store problemer med å få i meg mat. Ingenting som frister. Så her gikk jeg til innkjøp av babymat glass faktisk. Det pleier å få opp matlysten min. Jeg tror vekta har stått helt stille og kanskje tilogmed gått bittelitt ned. I går fikk jeg plutselig lyst på hjemmelaga hamburger med bacon på og jeg trøkka i meg en hel sånn en. Det gjorde godt i magen det. :-D 

Spiste ingenting i formiddag og var helt elendig på ettermiddagen. Tvang da i meg et glass med babymat og fikk opp matlysten såpass at jeg klarte å spise middag. Føles litt teit å spise babymat, men det funker iallefall og det inneholder akkurat nok energi til at jeg klarer å få i meg noe ordentlig mat etterpå. ;-)

Jeg er kjempe mat lei og presser rett og slett i meg mat. Nå har jeg vært dårlig pga gallesteiner i gallegangene, å sykehusmat er jo ikke kjent for å være godt heller :-) men jeg sliter å tenke ut midag hjemme, når mannen og jeg skulle ut å spise så endte det med at vi måtte bytte mat fordi jeg plutselig ikke orket tanken på det jeg bestilte meg. En kveld jeg hadde gleda meg til var kjærestekveld, trollungen var i seng, vi skulle kose oss med reker noe jeg har sikla på leeeenge, orket en skive så måtte jeg kaste håndkle, var ikke det jeg ville ha plutselig.

Jeg er mye sulten, men ikke lyst på noe. Må i hvertfall være mat med mye smak, syns alt egentlig smaker veldig lite. Også føler jeg at magen kommer til å sprenges så fort jeg har spist litt.. Vekta er på -3 kg foreløpig, så det synes at brus og godis ikke er det helt store lengere i hvertfall. :)

jeg må spise hele tiden for å ikke kaste opp. men jeg har ikke lyst på noen ting. det som går best er middager, alt annet, frukt, brødmat ++ smaker dritt... eller det går bra med kjøpte baguetter med ost på, hehe, men vanlig brød og pålegg, nei takk!

gaaaad så jeg GLEDER MEG til det hele er over!!!

Jeg sliter skikkelig med å få i meg mat, særlig tidlig på dag. Spiser som regel en yoghurt med crusli til frokost. Et rundstk midt på dag, og så presse i meg noe middag.. I går ble det ei pannekake.

Morsomt åse hvor forskjellige vi er :)
Noen spiser som gale, hehe,  mens vi andre er drittlei mat og helst skule ønsket at vi slapp å spise!
Men idag har jeg lagt inn bestilling på pannekaker eller vafler av samboeren og jeg har kost meg med loff og rekesalat med skinke. Men klarer av en eller annen grunn ikke grovt brød....det sveller liksom sånn opp i munnen!

Her GÅR det bare i grovt.. :p hehe.. fikk lyst på pannekake da jeg leste det her, og sa til samboeren min at vi kunne ha det til middag. Det syntes han var en kjempegod ide, men da jeg skulle gå ned på kjøkkenet å se om vi hadde egg fikk jeg overhodet ikke lyst på det allikavel..
Det er ikke RART at han blir forvirret og ikke forstår meg om dagen..  

Heidi:) skrev:
Her GÅR det bare i grovt.. :p hehe.. fikk lyst på pannekake da jeg leste det her, og sa til samboeren min at vi kunne ha det til middag. Det syntes han var en kjempegod ide, men da jeg skulle gå ned på kjøkkenet å se om vi hadde egg fikk jeg overhodet ikke lyst på det allikavel..
Det er ikke RART at han blir forvirret og ikke forstår meg om dagen..  

Hehe, jeg sendte melding til samboer og ba han handle det, men den meldingen fikk han aldri :( Så det ble fiskekaker i brunsaus med poteter i stedet, og det gikk egentligt veldig greit. Bare at jeg holdt på å begynne å grina da han ikke kom hjem med pannekaker :(

Back
Topp