Hva spiser dere julaften?

Ribbe og riskrem, fast takst :) er mye annen god julemat, men helst ribbe på julaften.

første gang jeg har hørt at noen spiser and på julaften,men det hørtes jo helt himmelsk ut da:D skal stjele den og ha det til middag i mellomjula:D
Jeg er halvt dansk, og der er det som regel enten and fylt med epler og svisker eller svinestek på julaften

Her er det kalkun med masse godt tilbehør :-)

Jeg spiser bare medisterkaker, potet og surkål.
Men lager ribbe, medisterpølse, innmatpølse og rødkål i tillegg.

Serverer både multekrem og riskrem, men spiser ikke noe av det selv

Ribbe, medisterpølse/røkt julepølse og medisterkaker m/ tilbehør. Riskrem og karamellpudding til dessert :)

Her har vi både pinnekjøtt og ribbe :P Ført tradisjonen fra min familie over til sambo, så nå blir både vi og alle gjestene fornøyde :D

Ribbe! Riskrem til dessert (til alle unntatt meg. Jeg liker ikke riskrem.)

Ribbe, medisterkaker, røkt julepølse, medisterpølse, poteter, surkål, rødkål, brunsaus, ribbefett, ertestuing og muligens noe annet, som jeg glemmer i farta.
De siste årene har vi spist dessert, kaffe og kaker samtidig pga ungene, men hoveddesserten er multekrem og krumkaker

Som regel pinnekjøtt. Vil helst ha kalkun jeg. :p Men vinner ikke den kampen

Kommer an på hvilken familie vi feirer med, ribbe eller pinnekjøtt, jeg foretrekker pinnekjøtt...

Ribbe, medisterkaker og julepølser med rosenkål, tyttebær, poteter og feit brun saus. Riskrem til dessert. Gleder meg :cat:

Ble sulten med en gang jeg så innlegget her!

Ribbe med alt tilbehør <3
Også litt forskjellig julekaker og sjokolade og marsipan og sånt, pluss multekrem til dessert <3

Pinnekjøtt, pølse (er på jakt etter en god en), kålrotstappe og potet. Hjemmelaget karamellpudding til dessert. Gleder meg :D
Dampepølse fra Nordfjord :D Legges over pinnekjøttet den siste tiden :)

Back
Topp