Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tenkte jeg ikke på engang, for meg er det viktig at man får i seg nok og riktig mat. Håper ikke dette får noen til å føle de spiser for mye eller «feil», for som jeg skrev selv så har jeg ikke spist særlig sunt, jeg har spist det jeg ønsker fordi matlysten har vært dårlig. Så da har jeg tenkt at usunt er bedre enn ingenting.Jeg er litt redd for tråder som dette, fordi jeg opplever at de ofte ender opp med en slags skjult konkurranse i å spise minst mulig. Men jeg kan trøste deg med at det er helt normalt å både spise mindre (og mer) og å ikke lenger like ting man vanligvis liker. I mitt forrige svangerskap var jeg helt fortvilet fordi jeg ikke likte vannmelon, som jeg vanligvis elsker.
Ja, jeg skjønte at du ikke mente det sånn, men min erfaring er at det fort blir sånn likevel.Det tenkte jeg ikke på engang, for meg er det viktig at man får i seg nok og riktig mat. Håper ikke dette får noen til å føle de spiser for mye eller «feil», for som jeg skrev selv så har jeg ikke spist særlig sunt, jeg har spist det jeg ønsker fordi matlysten har vært dårlig. Så da har jeg tenkt at usunt er bedre enn ingenting.
Ja, jeg skjønte at du ikke mente det sånn, men min erfaring er at det fort blir sånn likevel.
Jeg spiser ekstremt ensformig når jeg er gravid, og tydeligvis det samme denne gangen som sist. Til frokost spiser jeg ristet brød med norvegia, og det samme til lunsj om jeg er hjemme. Ellers spiser jeg en eller annen form for varmmat i kantina. Spiser litt yoghurt og har litt dilla på epler. Synes middag er totalt pyton og hadde det ikke vært for familien hadde jeg aldri spist middag når jeg er gravid. Men jeg spiser den middagen jeg får servert (mannen lager middag hver dag).
Jeg savner veldig salami, men vet ikke om jeg egentlig hadde synes det var så godt om jeg kunne spise det.
Ganske ensformig her også.
Blir mye brødskiver eller rugssprø med ost/brunost. Spiser mye banan som mellommåltid, er egentlig ikke så veldig glad i det til vanlig, men føler det hjelper veldig på energinivået og at man blir passelig mett
Av middager er det lite som frister, wok har vi hatt mye av, bare passet på at den ikke blir for sterk. Ellers har jeg hatt lett for å røske med meg boller i butikken, vanlige boller eller skolebolle pannekaker har det også blitt litt av