Hva spiser dere i kveld?

Bolla Pinnsvin

Betatt av forumet
Klarer ikke å bestemme oss for noe mat! Klarer ikke noe sterk eller krydret mat pga kvalme, eneste jeg vet er at noe vil jeg ha, og det begynner å haste!;) Hehe. Så, hva spiser dere??

I dag ble det hamburger med salat og båtpoteter. Orket ikke å stå lenge på kjøkkenet, så da ble det noe lettvint :-)

Burger hørtes godt ut! Fårikål skal vi ha i morgen, gleder meg!!!!:) Valget falt på løvbiff og chips i kveld;)

Spist kinamat (stekt ris) :) nå har jeg spist meg helt studd på hvitløksscampi!!

Peppes :D

Det ble reste pizza fra igår her. Bare glad jeg slipper å stå på kjøkkenet og lage mat...

Tomatsuppe

hjemmelaget pizza. men er så oppblåst at jeg klarte ikke mer enn 1 stk før jeg holdt på å trille av stolen :(

Jeg spiste to tørre loffeskiver med omtrent 16 reker. Tok på to og to og spiste, for jeg var utålmodig. Men det gikk ned. :-)

Først stekte jeg to tomater i ovnen, spiste de med olivenolje og salt på. Halvveis i den andre tomaten fikk jeg såå lyst på ostesmørbrød med masse hvitløk. Så ja....ser nå når jeg skriver at det hørtes ut som et merkelig lørdagskvelds-måltid :-P

Tacopai :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble grillmat i kveld. :D

Back
Topp