Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ingen restriksjoner, men smart å starte smått med kun eggeplommen for å utelukke eventuelle eggeallergier(bløtkokt egg og gir bare en ts en dag, to neste og hele dagen etter, har du da ikke fått reaksjoner er det bare å kjøre på)! Lager så mye forskjellige matmuffins men denne er en stor hit:Kan man gi egg nå? Hørt masse forskjellig om det har du oppskriften på muffens?☺
Tusen takk for et godt svar synes dette med mat er vanskeligJa, ingen restriksjoner, men smart å starte smått med kun eggeplommen for å utelukke eventuelle eggeallergier(bløtkokt egg og gir bare en ts en dag, to neste og hele dagen etter, har du da ikke fått reaksjoner er det bare å kjøre på)! Lager så mye forskjellige matmuffins men denne er en stor hit:
https://lagbarnemat.wordpress.com/2014/05/22/matmuffins/
Tok i squash og litt andre grønnsaker, bytter ut yoghurt med kokosmelk/havremelk/iMat Fraiche fra Oarly(beste alternativet) og kutter ut osten! De skal jo ikke ha melk i maten før de er over 10 mnd hadde også et ekstra egg pga ingen ost!
Skjønner jeg kjempegodt, og bare glad jeg kan hjelpe har brukt mange timer på å lese og lære meg!Tusen takk for et godt svar synes dette med mat er vanskelig
Her liker hun ikke stort annet enn grøt og banan Mme har begynt å bli uintressant, kylling, søtpotet, vanlig potet, avokado, gulrot, masse forskjellige grønnsaker har vi prøvd - ingenting av interesse, hun bare brekker seg. Brødskive brekker hun seg også av Hun har brekt seg så ille noen ganger at hun spyr. Vann er derimot veldig godt, og hun kan fort drikke seg mett på det om hun bare får lov.