mammabella
storesøster og lillebror :-)
Her bakes det brød hver dag.. varmlunsj 1-2gang i uka. Får all mat i bhg.. frokost. Lunsj og fruktmåltid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme hos ossVi bet 500kr i matpenger. De har kokk med eget kjøkken.
Hjembakt brød med godt pålegg, musli, frukt, grønt og biola til frokost, varm lunch fra bunnen av hver dag. Eks hjemmelaget panert fisk med hjemmelaget potetmos og spinatgrateng. På turdager hender de at de spiser brød, men ofte lager de lapskaus osv på bål. De lager eget syltetøy, nå sist av plommer og epler,har drivhus osv. Fantastisk fornøyd!
Vi må sende med frokost hver dag, og til lunsj på mandager.
Til lunsj har de kun brødmat(kjøp-brød)... Vi betaler 170,- i matpenger.
Et fruktmåltid pr dag, og da som regel eple og pære.
En dag i mnd er det varm mat ifb felles bursdagsfeiring for mnd's barn, som regel suppe...
Jeg hadde vært villig til å betale mer for skikkelig mat! Synes matstyret i barnehagen er veldig ensformig.
Skjønner godt du heller vil betale litt mer, ja. Vi betaler kr. 250,- og jeg synes vi får ett bra tilbud for den prisen der. Det er kun ettermiddagsmat vi sender med og da holder bhg frukten også.Vi må sende med frokost hver dag, og til lunsj på mandager.
Til lunsj har de kun brødmat(kjøp-brød)... Vi betaler 170,- i matpenger.
Et fruktmåltid pr dag, og da som regel eple og pære.
En dag i mnd er det varm mat ifb felles bursdagsfeiring for mnd's barn, som regel suppe...
Jeg hadde vært villig til å betale mer for skikkelig mat! Synes matstyret i barnehagen er veldig ensformig.
Matlaging tar mye tid selv om det bare er brød og pålegg.Så herligHer er de så bestemt på at det ikke er mulig pga at det da blir en person som blir opptatt med matlaging. Har prøvd å sagt at det ikke er nødvendig med varmmat hver dag, og det er faktisk mye ungene kan hjelpe til med, men de vil ikke høre på oss :-(
Jeg har 3 barn i bhg. Da er det ikke "kun"..
Jeg håpet detHelt enig, det var litt ironi i den "kun" som jeg skrev![]()