Hva spiser babyen til middag?

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Her har vi såvidt begynt med litt "middager". Altså, han har smakt mange forskjellige typer grønnsaker og har fått smakt noen av middagsglassene. Men har lyst til å bare få lagd opp en del så jeg kan fryse, masse forskjellig så han ikke bare får det samme oppigjen og oppigjen. Så hva spiser deres? :)

Han spiser det samme som oss. Idag pasta, agurk, paprika og kjøttboller. Han foretrakk imidlertid agurken. :P

Skal lage fårikål i morgen, da skal han få det. :)

Har har han hittills fått smake; søtpotet og gullerot mos, søtpotet, gullerot og brokkolimos, kylling, grønnsaker og tomat mos, og pasta bolognese mos. Alt hjemme laget. Handlet inn i dag for å lage opp fiske middag og pasta bolognese til han :) veldig greit å lage opp og fryse ned litt forskjellig :) Merker at han vil ha litt variasjon. Han har også fått potet og kjøttkraft når vi har hatt middag :)

Hadde litt grønnsaker som måtte brukes nå, gul bete, pastinakk, søtpotet og gulrot. Dampet og moste, ble seks porsjoner. Gikk ned på høykant og det forstår jeg godt, jeg og synes det var godt :) Ellers er lille veldig glad i søtpotet og gulrot

Inponerandes å se hvor mye deres babyer får. De er ju bara 6 Mnd :eek:

Her prøver vi baby led weaning, so det ble kokt potet, gulrot og brokkoli, og noen hjemmelagde gnagekjeks, de lille syns er aller best :)

Takk for tips damer! Gleder meg til å lage å prøve forskjellig fremover :)

Her prøver vi baby led weaning, so det ble kokt potet, gulrot og brokkoli, og noen hjemmelagde gnagekjeks, de lille syns er aller best :)
Samme her! Overrasket over at han har spist alt mulig denne første uken men likevel ikke det spor av mageknip. :D

Back
Topp