Mittmirakel
Blir kjent med forumet
Trenger inspo, da baby ikke er særlig interessert verken i leverpostei eller makrell i tomat på brødskiva..
Hva spiser deres babyer rundt 8-9 mnd?
Hva spiser deres babyer rundt 8-9 mnd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har vi blitt 10 mnd, og fortsatt ikke spesielt glad i brødmat enda.
Vanligvis har vi gitt leverpostei og most avokado. Fruktpure på brødskiva fungerer også. Men har hun fått kaviar derimot, da kan det plutselig gå 1,5 brødskive. Men begrenser det i tanke på saltet.
Ellers er hun mer glad i bare å spise pålegget, som eggehakk eller bare skinke alene. Tomater er også en slager, elsker å duge ut innholdet
Gleder meg til hun har litt mer sans for brødskiver og vanlig mat, her går det dessverre fortsatt mye i melk selv om vi prøver å ha minst 3 måltider med fast føde.
Kanskje hun ville likt arme riddere (uten sukkeret) det er jo litt annerledes konsistens enn brød alene, litt eggete liksom, og de passer fint med fruktmos på. Min gutt elsker det (men han elsker brød også, da)
Det var veldig lur idé!
Rart jeg ikke har tenkt på det, de andre barna får ofte arme riddere i helger da veit vi hva vi skal teste ut i helgen fant ut i dag at hun elsker fullkorn polarbrød, mens spørs om det er veldig innafor å gi.