Hva sover du i om natten?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Begge sover naken

Jeg synes ikke det er passende at to voksne sover nakne sammen med barn.

Guttungen vår kommer oppi senga vår hver natt. Vi sover nakne, han har som oftest pysjamas på, da han sparker av seg dyna på natta. Alle ligger under egen dyne, så ser absolutt ikke noe problem med det. Og jeg har ingen problem med nakenhet foran han. Vi dusjer sammen også alle tre. Nakenhet er det mest naturlige i hele verden. Synes ikke man burde skjemmes over å vise seg naken for barna sine.

Guttungen vår kommer oppi senga vår hver natt. Vi sover nakne, han har som oftest pysjamas på, da han sparker av seg dyna på natta. Alle ligger under egen dyne, så ser absolutt ikke noe problem med det. Og jeg har ingen problem med nakenhet foran han. Vi dusjer sammen også alle tre. Nakenhet er det mest naturlige i hele verden. Synes ikke man burde skjemmes over å vise seg naken for barna sine.
Vel da er vi uenige.

Vi har heller ikke noe problem med nakenhet. Dusjer og kan sprade rundt etterpå uten at noen bryr seg om det. Men akkurat når man sover blir det noe annet. Ungen min liker å sove i armkroken min og hun koser med hår/klær osv, og da synes jeg ikke det er greit at småfingrene skal ta tak i hår andre steder og kose i søvne :P

Det er ikke to voksne som sover med barnet. Det er to FORELDRE! Har ingen problem med nakenhet foran barna mine, men sover selv i undertøy :)
Har heller ingen problem med nakenhet foran barna. Men å sove naken sammen med barna blir noe annet, og jeg synes det er feil.

Truse[emoji106]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vel da er vi uenige.

Vi har heller ikke noe problem med nakenhet. Dusjer og kan sprade rundt etterpå uten at noen bryr seg om det. Men akkurat når man sover blir det noe annet. Ungen min liker å sove i armkroken min og hun koser med hår/klær osv, og da synes jeg ikke det er greit at småfingrene skal ta tak i hår andre steder og kose i søvne :P

Gutten vår liker også å sove inntil meg, men har aldri opplevd at han har vært borti med vilje på de plassene. Han vet feks at mamma sin tiss e mamma sin og off limit. Hadde det vært et problem så kanskje jeg hadde hatt klær på.

Er ofte frossen så sover gjerne med en bomullsgenser + truse og av og til pysjbukse også :-)
Og alltid et fleeceteppe i senga :-)

Pysj som dekker magen nå som jeg er gravid :) Til vanlig er det nada ingenting :) Kanskje i undertøy :)

Truse og singlett :)

Nå for tiden går det i truse og singlet, da jeg er mye oppe med vesla om natta på kalde soverom. Men til vanlig bare truse:)

Back
Topp