Hva sover du i om natten?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
For tiden ammebh, helst naken :-P

Truse og singlett her også! Er jeg kald har jeg på bukse og genser også...

Truse og singlet :)

Med Truse eller naken :) elsker når det er svinkaldt i rommet å varmt under den store tykke dyna vår :) som oftes koker keg over av varme ila natten, så da er det herlig når det er iskaldt op rommet å jeg ikke har noe på. Skjønner ikke at noen klarer å ha på klær når de sover til og med når keg skal hvile på sofan så tar jeg av bukse og strømper. Det var det værste med ammingen når guttene var små, for da måtte jeg ha på ammebh eller ammesinglett :)

Naken bortsett fra når tr er på besøk, da blir det truse :-)

Dere som sover naken, har dere aldri ungene i senga/må stå opp iløpet av natta pga ungene? :p

Dere som sover naken, har dere aldri ungene i senga/må stå opp iløpet av natta pga ungene? :p

Hva så? Trenger ikke klær for å se til guttungen. Nå er lille gutt bare året men han sover i senga vår rett som det er, mellom en naken mamma og naken pappa. Jeg ser ikke noe problem med det.

Naken, enn så lenge. Blir kanskje mer klær når mini blir større, vi får se.

I truse og noen ganger tskjorte når det er kaldt, men den forsvinner som regel i løpet av natta :-) blir så varm!

Jeg er en skikkelig frysepinn, så jeg sover i pysj, evt joggebukse og t-skjorte/langermet trøye. Kan ikke fatte og begripe at andre klarer å sove med mindre klær enn meg ;). Da hadde jeg ikke sovet ett sekund. Enda godt jeg er alene sier jeg ;).

Hva så? Trenger ikke klær for å se til guttungen. Nå er lille gutt bare året men han sover i senga vår rett som det er, mellom en naken mamma og naken pappa. Jeg ser ikke noe problem med det.
Jeg synes ikke det er passende at to voksne sover nakne sammen med barn.

Back
Topp