Hva slags...

Lissie

Gift med forumet
trille har dere? da tenker jeg på til bruk på kjøpesenter og slikt?

Har en sånn paraplytrille. Tror det er carena. Den kan legges ned i ryggen og har kalesje og regntrekk. Den er helt grei å trille, Men bruker den ikke så ofte.

jeg har den ole brumm trilla som ble solgt på coop butikker her for en stund siden.

ORIGINAL: Perlemor til to

Har en sånn paraplytrille. Tror det er carena. Den kan legges ned i ryggen og har kalesje og regntrekk. Den er helt grei å trille, Men bruker den ikke så ofte.

hvor er den kjøpt og hva betalte du for den?

Vi kjøpte den til Steffen, men de har de enda. Den er kjøpt på en av de lokale babybutikkene her. Men de har noe lignende i de fleste babybutikker tror jeg.
Vi ga ca 600 kr for den.

Har ikke...

Vi har en Carena trille vi også, veldig fornøyd...Betalte 900[:)]

Har to som jeg kjøpte på jysk. Tilbud pluss at jeg fikk rabatter i tillegg. Betalte 120 tror jeg for en helt enkel paraplytrille og 240 for en som har "hette" over og kurv under. Den siste er ikke akkurat noe å skryte av, håndtakene burde vært litt lengre for beina mine går hele tiden i bremsa. MEn jeg betalte nesten ikkeno for den så kan ikke klage. Kjøpte den for å ta den med på ferie så slapp jeg være redd for at den "dyre" vogna skulle bli ødelagt. Endte opp med at jeg tok med den vnlige vogna likevel..

har ole brumm sportstrille,er kjøpt på jysk.

Emmaljunga scooter i svart!!
Utrolig fornøyd! Super vogn![:D]

Back
Topp