Hva slags??

Pivi

Elsker forumet
Hva slags str kjøper dere på klærne babyen skal bruke den første tiden? 50? eller 56?

vi har kjøpt 56[:D][;)]
dersom dette er for stort kjøper vi heller mindre etterpå[8D]

Vi har litt av hvert, men mest 56. Enig med tinejento. Dumt å kjøpe inn masse en aldri får brukt, så vi shopper heller mer etterhvert. Pappan gleder seg faktisk (!!WOW!!) til å shoppe litt til vi skal hjem fra sykehuset[:)] Også får man jo gjerne en del i gaver etterpå..

56 de vokser så fort ut av 50, ikke alle babyer som passer 50 heller[:D]

Vi har faktisk ikke kjøpt inn så mye, har arvet en god del...Har fått masse klær, alt fra str 48 - 62...Mest i 50 - 56 da[;)] Vet jo ikke hvor store eller små guttene blir, så mamma skal kjøpe henteklær mens vi er på sykehuset!

Vi har mest i 56, men lurer på om jeg skal kjøpe et hentesett i str 50.
Man trenger jo ikke klippe av lappen? Har vasket alle de andre barneklærne før bruk, men det ene settet kan vel kanskje brukes uvasket hvis det evt viser seg at vi får brukt for det?

Jeg har åsså kjøpt mest i 56, for str 50 vokser di jo så fort ut av..Har noen klær i str 50 da, trengs det mer av det får jeg bare kjøpe mer[:D]

Kjøpte hentesettet i 50 jeg,så jeg håper det ikke blir for lite![8|]Ellers har jeg arvet mye klær i str 56 og oppover!Får sikkert veldig mye klær når bebien kommer og!

det meste jeg har er i fra str 56 og oppover.  Litt dumt visst
50 ikke skulle passe og en har kjøpt inn masse i den str.....
Har kjøpt lite selv,arvet mesteparten + at vi bestemte oss
for å ikke vite hva det blir, så ser frem til å kunne gå  å shoppe
når jeg vet hva farge jeg skal kjøpe[:)]

Jeg har kjøpt inn i str. 56 ...Får heller sende min kjære ut på handletur hvis det viser seg å bli for stort [:)]

kjøpte pitte litt i str 50 og litt mer i 56.. men fikk beskjed av haukeland sykehus og kjøpe mer i str50 for jeg kommer jo til å få en pitteliten bebis[:D]

har kjøpt 56..

Har begge deler, har et helt skap fullt av klær jeg...hihi...fikk litt dilla på shopping den gangen jeg fant ut at det var ei jente...så jeg har nok mye jeg ikke rekker å bruke engang... Greit å ha i begge str...men så er det som dere sier, kjæresten får reise å kjøpe hvis det er noe som ikke passer [:)]
Kjæresten min skal reise å kjøpe liten pakke uansett han, til både mamma og datter [:)] Er så go så....

Har kjøpt i str 56 stort sett.. Litt kjedelig hvis det er for lite ved fødsel..
Mitt første barn var 54 cm lang så da hadde ikke str 50 passet..

Jeg har str 56, etter et vask så er klærne jo nesten 50 uansett [:)]

Jeg også har mest i 56 og oppover.. men vil ha hentesett og littegrann i str 50 også da jeg regner med at jeg får en liten baby (er ganske liten selv...[8D][:)]) det er så masse nusselige små klær å velge i!! kjempekjekt!![:)][:)]

Har ikke kjøpt noe i str 50, vet jeg får en stor baby, og da er det liksom litt bortkasta å kjøpe i den str. Har noe i 56 og en del i 62. De vokser jo så fort ut av klærne at jeg velger å være litt økonomisk...[8|] Jeg får også låne en del av søsteren min som har en gutt på 3 mnd, så det er jo kjekt da[:)]

har litt i str 50 og 56 fra før av, og det jeg har kjøpt er i str 62. Tassen veier allerede 3400g, så tør ikke å tenke på hvor stor han kommer til og være ved fødsel [:)]

Kommer helt ann på merket. Eks H & M kjøper jeg str 50 da disse er store i størrelsen. Mexx str 56. Har ikke kjøpt noe enda da jeg har så mye klær fra jentungen på 2.

Back
Topp