Hva slags..

Nitho

Elsker forumet
Hva slags grøt gir dere?

Nestlé sin grøt for 6 mnd med eplesmak.

Den samme som Kleo79 gir. Men til kvelden har hun brukt å få God Natt grøten fra nestlè men hun får så sykt mye luft i magen av den så tror vi må gå over på en annen. Eller bare gi den samme hun får til lunsj.

Har ikek begynt med grøt enda, men har kjøpt inn risgrøt fra Nestle.

Begynte med grøt på lørdag, og begynte da med nestle sin ris og banan. Det var den HS anbefalte til å begynne med.

Frk.Careface skrev:
Den samme som Kleo79 gir. Men til kvelden har hun brukt å få God Natt grøten fra nestlè men hun får så sykt mye luft i magen av den så tror vi må gå over på en annen. Eller bare gi den samme hun får til lunsj.

Nå som vi har gått over til 6 mnd grøt på dagtid også, så har jeg sluttet med God Natt grøten. Den har faktisk færre kalorier enn grøten med eple, så den metter mindre. Og da forsvinner jo hensikten...

Tror jeg har prøvd alle grøtene som er på markede, både 4 mnd og 6 mnd. Han liker alle sammenemoticon

Nestlê sin havregrøt med aprikos og banan 6 mnd

Her bruker vi nestle sin havregrøt og risgrøt med banan 4 mnd. men når de er tomme går jeg over til 6 mnd

Varierer mellom alle 6mnd grøtene, har lest at det er bra å variere mellom kornsortene. På morgenen gir jeg nestle hvete og havre, hvete med eple, speltgrøt, eller mild grøt fra småfolk. På kvelden gir jeg nestle havregrøt med banan og aprikos, god natt grøtt, eller mild kveldsgrøt fra småfolk med ris og pastaemoticon

Har lenge gitt enten Nestle 4mnd havre eller den 4mnd med banan.

I dag kjøpte jeg den 6mnd grøten med eple.. Den var mye billigere, så da kunne vi like gjerne gi den siden hun har brukt 4mnd grøt en god stund nå :)

har bare gitt litt smaksprøver foreløpig, og da har jeg brukt Holle sin hirsegrøt, jeg har hatt morsmelk i den.

Vi bruker Nestle sine grøttyper. Har prøvd litt forskjellig av de som er for 4 og 6 mnd. :)

Back
Topp