Hva slags..

Sonic

Glad i forumet
Triller/sportsvogner har dere?!

Trenger litt erfaringer fra dere damer! og darius [:D]

Carena Easy <3 AI LÅÅÅV [:)]
Har emmaljunga vogn også men tung å drass med så har alltid shopping trilla i bilen [;)]

Jeg har den i bruuuuuuuuuuuuuuuun [:D]

Har en carena paraplytrille som ligger i bilen, bruker den i hovedsak på handleturer etc.
Bruker ellers sportsvogndelen på simo kombi vogna, men er egentlig på utsikt etter noe annet snart, har lyst på en emmaljunga scooter.

For e har Brio Kombi, og ønsker egentli en litt lettere en som ikj bruker sååå mye plass i bilen.. [:)]

Har en emmaljunga city cross og er kjempe fornøyd med den som sportsvogn. Men den er ikke noe shopping/byvogn så har kjøpt mb swift idag for å ha den hjemme mens den andre er i bhg så den blir brukt på shopping og sånt og litt til turer ellers så måtte ha noe litt mer enn en trille :) Tror eg vil bli veldig fornøyd me den [:)]

emmaljungo edge duo combi, som jeg er veldig fornøyd med. Og så har jeg en liten paraplytrille som jeg bestandig har i bilen, vet ikke hva slags merke det er

Emmaljunga city cross. Kjempefonøyd med den! Bruker den til ALT! [:)] Synes ikke det er så stress å ha den med i bilen heller. Det er bare to klikk og så er den lagt i sammen. Og så er det bare bra for bicepsen å løfte, hehe [;)][:D]

carena easy i rød

Bruker sportsdelen til simo kombi til vanlig. Kunne ikke tenkt meg annen vogn her jeg bor på denne årstiden[:D] Ellers så har jeg en silvercross dazzle som jeg bruker på kjøpesenter, små trilleturer om sommeren. Kjøpte meg babytravel Amsterdam (trehjuls sportsvogn) sist sommer som jeg har hatt med når vi har reist, den har vært med på en del flyturer for å si det sånn [8D] har tenkt å selge den vogna til BF . Holder nå på å spare til å kjøpe meg Moutain buggy swift i svart og rød[:D][:D][:D] Vil ha den til 17 mai [:D]

Har en Emmaljunga sportsvogn som står i bhg....og en annen trille hos foreldrene mine...[:D]

Baby jogger city mini. kjempefornøyd..

Her viser >Halle Berry hvor praktisk den er :p

ORIGINAL: squakky

Baby jogger city mini. kjempefornøyd..

Her viser >Halle Berry hvor praktisk den er :p

Ho får det te å virke såååå enkelt og lett [:D][:D]

Sportsvogn: Urban Jungle - Mountain Buggy.

Trille: McLarren Techno XT

Elsker de begge to! Ville ikke byttet de ut mot noen andre! [:)]

ORIGINAL: Ariana

Sportsvogn: Urban Jungle - Mountain Buggy.

Trille: McLarren Techno XT

Elsker de begge to! Ville ikke byttet de ut mot noen andre! [:)]

Sjesker litt på mclaren.. kan du fortelle litt om pris osv?? Å lenge kan du bruke den osv??

har ei vanlig paraply trille fra titanus, men bruker nesten bare mai taien min uansett[:)], å den første vogna er jo combi og fult brukenes[:)]

Vi har akkurat samme som deg, City Cross til hjemmebruk og Mountain Buggy Swift til tur - er foreløpig veldig fornøyd med Swift, han synes det er stas å sitte i den :)

Vi har Emmaljunga scooter, knallfornøyd![:)]

Ariana : Den mclaren vogna var den jeg hadde så lyst på.. vet ikke om den heter det samme men den så ganske lik ut.. er det spiss når du legger den sammen? Leste en link med at den har kuttet flere barnefingre [&o] fikk se en video med gulerot som ble plassert imellom der og den ble kuttet rett av.. Men jeg vet ikke om det er den samme da :)
Jeg ble bare så forelsket i den vognen når jeg var i spania.. ALLE hadde den jo :D hehe.. Men det kan være en annen den med den linken da.. den kostet iallefall 3 tusen..

Bugaboo bee vår og sommer.
Simo sportsderlen i bhagen
og simo 124 høst og vinter hjemme.
Syns simo innfrir alle krav til lun og god vogn vinterstid, god å sove i også:)

Er seff mange kulere vogner, men her kommer komforten først[;)]
Vi er tøffe på sommeren[8D]

Vi kommer til å gå for denne-----om ikke så lenge!

www.babyjogger.com

SE HVOR LETT DEN LEGGES SAMMEN......MAN BÆRER HELE VOGNA I ÈN HÅND!! Taaataaaa!!![;)]

Back
Topp