hva slags ..

henriette25!

Forumet er livet
vogn skal dere ha til den lille? [:D]

jeg tror det blir Brio happy kombi her,i brun og svart[;)]

Jeg skal ha Emmaljunga Edge Duo (tror den heter det) 2010 modell i svart [:)][:)]
Falt for den vogna med en gang jeg så den, og visste at DEN skal min baby ligge i [:D]

Vi har emmaljunga edge etter snuppelupp, så den skal få en runde til.

Har vært veldig fornøyd med den altså! [:)]

Tror nok det blir en emmaljunga som er sort med litt limegrønnt og tre hjul. Håper den er billigere i sverige.
Hvilken butikk selger de der? Er det den som heter kattis eller noe sånt?

tror nok det blir tfk vogn på oss i sort om det blir gutt, og jente blir det kanskje lilla

ORIGINAL: blubbie

Tror nok det blir en emmaljunga som er sort med litt limegrønnt og tre hjul. Håper den er billigere i sverige.

tror vi kjøper i sverige vi også,spare litt penger![8D]

Ja, menne atte sort vogn med limegrønnt på er til både gutt å jente? eller?

Vi har en Emmasljunga Smart Duo Combi etter storebror. *kjempefornøyd* [;)]

ORIGINAL: Bounty

Vi har emmaljunga edge etter snuppelupp, så den skal få en runde til.

Har vært veldig fornøyd med den altså! [:)]

Samme her! Gleder meg til å ta den frem igjen! Verdens beste vogn!!!!![:D][:D]

Jeg skal ha Emmaljunga Edge Duo[:D][:D]

ORIGINAL: blubbie

Kattis babyshop. Er kursen bra, så sparer man mye. Tror jeg sparte ett par tusen på min sist.

Bruker Emmaljunga Mondial med Classics Chrome understell og i Black Croc, etter Emma - LÅÅVVV IT! [:D] Så blir det trolig en Mountain Buggy Søskenvogn [:)]

Denne har vi:

Super fornøyd. [:)]

TFK Twinner Twist Duo her... Svarte bager og carbo brun sporsdel [:D] Gleder meg til lange herlige trilleturer!

Jeg har emmaljunga duo edge(i karbon/svart) fra storebror stående,og jeg kommer nok til å ta den i bruk igjen[;)]

Er usikker - har egentlig ikke begynt å se så mye enda. Men syns TFK sine er fine. Dere som har erfaring fra tidligere: Hva er best, 3 eller 4 hjul? Bor i byen, så må få den på trikk og buss og sånt, men liker også å gå i marka så den må tåle det også :)

Har mest lyst på TFK tror jeg[:)] Men har noen mnd på å bestemme meg enda... Syns det er så tidlig ennå[&:]

Henter min brune simo kombi i morgen!!!! [:D]

Back
Topp