Hva slags vognpose har du?

frøken85

Glad i forumet
Og er du fornøyd?
Jeg skal bytte vekk min Voksi Aktiv da spennene har blitt ødelagt og Babyshop lar meg bytte til hvilken som helst annen de har..
Hvilken skal jeg bytte til? Har Emmaljunga Mondial, men vet at Voksi Classic passer fint oppi der..

Jeg har Voksi urban og er kjempe fornøyd. Snuppa er alltid god og varm, selv om hun kun er kledd i body og strømpis under. (ull når det er minusgrader). 

Går den tett opp rundt hodet?

vi har odenwalder og er veldig fornøyd med den, veldig god og varm

Vi har Igloo Troller (som er så og si samme pose som Voksi Urban, bare noen design forskjeller)
Kjempe fornøyd. Veldig god og varm.

Vi e veldig fornøyd med Odenwälder-posen vår [:)] Deilig og varm, og så er den veldig nett samtidig som den har god lengde... [;)]

Vi har også igloo troller.. Er fornøyd,men syns den virker tynn. Er veldig redd snuppa skal fryse. Nå kjøpte jeg den også brukt, så kan være derfor den er litt tynn og slitt.

Skal få en vanlig voksipose nå, og søstra mi har en slik og jeg syns den virker som en veldig god vinterpose. Tror troller posen er bedre når det er litt mildere ute :)

Jeg har voksi urban (hardeni brun)

http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/vognposer/voksi-urban.html

veldig fornøyd med den....

Takk for mange tips :)
Hva tror dere om den der Easygrow posen? Likte det at den kan vaskes i maskin og tørketromles. Hvis Voksi Classic kunne det så hadde det blitt den.. Skjønt jeg liker Voksi classic så godt at det kanskje blir den likevel..
Herregud.. jeg blir så vinglepetter når jeg kan velge fritt..

ORIGINAL: veronica2

Jeg har voksi urban (hardeni brun)

http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/vognposer/voksi-urban.html

veldig fornøyd med den....

bare orange :=) Er superfornøyd!!!!!!!!!!!!!!

Har voksi urban til begge barna. Kjempefornøyd! [:)]

Voksi Urban her, kunne ikke vært mer fornøyd :) Fin å se på er den også [;)]

Har prøvd både Voksi Classic, Easy Grow og Ticket to Heaven.

Nå har jeg hjemmelaget til begge to og både jeg og ungene er strålende fornøyde![:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Voksi urban. Er veldig fornøyd[:D]

sign denne

Kan jo oppdatere her da, vi endte opp med en Easygrow dunpose, og kunne ikke vært mer fornøyd. Lillegutt sover som en stein oppi der og finnes ikke klam. Den er myk og god - og det som passer meg ekstra bra er at den har ikke sånt stoff som drar til seg det som er av hunde/kattehår og støv. Er så kjedelig når man nesten må støvsuge posen hver dag for at det skal se bra ut. Og så kan den vaskes i maskin+tromles! Den forrige posen var jo av ull, mens denne er av dun. Virker som om kattene mine ikke liker dun, for de har ikke hoppet oppi vogna siden jeg fikk den posen. Tidligere plukket jeg stadig ut en pus av posen..
Nå høres det jo ut som om jeg har ørti katter og bikkjer, men har en hund og to katter.

ORIGINAL: frøken85

Tidligere plukket jeg stadig ut en pus av posen..

Samme problem her [>:] Prøver å være flink å ha over myggnettingen osv når vogna står inne i gangen, men de er forbanna flinke til å komme seg inn i den anyway [>:]

ORIGINAL: MammatilSander

Vi har Igloo troller, er den som er best i test [:D]

Vi også!! Kjempefornøyd [:)]

Back
Topp