Hva slags vogn har dere?

tingeling1

Forumet er livet
Så at det er mange som har kjøpt vogn her. Hva slags vogn har dere? Jeg står mellom Emmaljunga eller basson, duo kombi. Vet liksom ikke helt hvem som er best....

Skal bestille meg Quinny Freestyle 3xl m\bag......

Jeg har Basson vogn og er kjempe fornøyd med det. Har ikke hatt den Emaljunga, så den kan jeg ikke utale meg om.

blir sikkert simo kombi her[:D]

ORIGINAL: xcrazyx

Har Brio Duo vogn her...likte den best, men alle har jo hver sin smak[:)]

Vi også kjøpte en Brio Duo vogn, den er knall fin [:)]  Men det som du sier at det er bare smak og behag. Vi var veldig opptatt av at det skulle være god kvalitet og fin å se på. Fant den vi likte vi [:D]

Her er bildet av Simo Kombi-03 vogna jeg kjøpte brukt for en måned siden:

Jeg var ikke i tvil da jeg så vogna og hørte om dens sikkerhet.Emmaljunga Edge Duo Kombi, Den vant best i test og, og er den sikreste og beste vogna en baby kan ha.Å så syns jeg den er meget tøff og fin og.
Så jeg stemmer for Emmaljunga på både sikkerhet og utseende[:D]

Har  en 2004-mod. simo kombivogn jeg. Kjøpte den ny i forrige svangerskapet, og er veldig godt fornøyd med den.

Jer har altså fantasivogn i hodet mitt da.. teller dette... hohoho????

Har ikke kjøpt noen vogn eller sett på en enda.. Men ville så gjerne skrive noe....

ORIGINAL: Nina22

Jeg var ikke i tvil da jeg så vogna og hørte om dens sikkerhet.Emmaljunga Edge Duo Kombi, Den vant best i test og, og er den sikreste og beste vogna en baby kan ha.Å så syns jeg den er meget tøff og fin og.
Så jeg stemmer for Emmaljunga på både sikkerhet og utseende[:D]

er nok mange andre vogner som er like sikkre og gode for barnet[;)]smak og behag.

jeg klarer ikke bestemme meg,har stått på duo vogn helt frem til nå.fikk det plutselig for meg at kombi er jo mye mer praktisk[:D]

så  jeg vet ikke hva jeg ender opp med[:)]

blir vist en quinnyvogn her...
ikke simo som jeg sa først[:D]
ubestemt det er meg det[&:]

Vi har nettopp kjøpt en Quinny freestyle 3xl comfort vi,med bag, og synes den er fiiiin! bruker den som sportsvong til lillebror nå da, og er veldig fornøyd!! [:D]

hva måtte du betale for den?
med regntrekk,pose,stelleveske....

klare ikkje helt å bestemme mej ej ... e litt førvirra , når ej spørr venninde so he fått onga før om ka vogn so e best , so fe ej månge førskjellige svar!
ej sjøl he kje onga ifrå før , so ej he ikkje so mykje erfaring me vogne...

ORIGINAL: menemenem

klare ikkje helt å bestemme mej ej ... e litt førvirra , når ej spørr venninde so he fått onga før om ka vogn so e best , so fe ej månge førskjellige svar!
ej sjøl he kje onga ifrå før , so ej he ikkje so mykje erfaring me vogne...

Som ei veninne av meg sa så lurt; det er hver sin smak, og uansett hva du ender opp med å kjøpe så kommer du til å angre på at du ikke kjøpte en annen[;)]

hummm trudde eg hadde skrevet på denne tråden før eg men..... sikker ammetåken som har slått til litt tidlig.
Vi har kjøpt en simo kombivogn, trur eg kommer til å bli kjempe fornøyd med den. sånn med vendbart håndtak, det synes eg igrunnen såg veldig praktisk ut.

Mannene min ville montere den opp og ut å prøve den,men der sette eg ned foten. Han ville sette på en rød L og ta seg en tur ned i byen og prøve den ut på fortau og i rulletrapp.

Back
Topp