Lykketreff
Gift med forumet
Så langt har jeg bare tatt omega3 og folat, men tenkte kanskje å gå over til en sånn svangerskapsboks. Har dere noen å anbefale? Har brukt lifeline sin tidligere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er den jeg har brukt tidligere, så da går jeg for den jeg ogsåKjøpte den gule pakka åå apoteket, husker ikke hva den heter, men den inneholder alt man trenger. Er 4 tabletter hver dag
Så lurt! Håper det kommer nye tilbud snartHar kjøpt en pakke som jeg tror heter gravid, den gule som er nevnt over
Koster en del, men jeg kjøpte inn litt på salg før jeg viste jeg var gravid
Har ofte sett de på tilbud så håper du treffer ett tilbud du åSå lurt! Håper det kommer nye tilbud snart
Hahaha, da prøver jeg å styre unna dem takk!!Jeg har gått over på nycoplus sin gravidpakke kjøpt på apoteket. Fire tabletter hver dag og alt du trenger av omega 3, vitaminer og mineraler. Men de vitamintablettene smaker seriøst ekkelt!
Hahaha, da prøver jeg å styre unna dem takk!!
Jeg kjøpe den idag! Da trenger man ikke ta noe mer i tillegg? Forsto det sånn på hu dama på apoteket hvertfall. Bomkjøp at jeg kjøpte en ny boks med Folat for en uke siden, hahaKjøpte den gule pakka åå apoteket, husker ikke hva den heter, men den inneholder alt man trenger. Er 4 tabletter hver dag
Har kjøpt en pakke som jeg tror heter gravid, den gule som er nevnt over
Koster en del, men jeg kjøpte inn litt på salg før jeg viste jeg var gravid
Jeg har gått over på nycoplus sin gravidpakke kjøpt på apoteket. Fire tabletter hver dag og alt du trenger av omega 3, vitaminer og mineraler. Men de vitamintablettene smaker seriøst ekkelt!
Koster eska mye ?
Jeg tror poenget er at en ikke trenger mer, ja, men legen tar blodprøver for å se om en mangler noe, og jeg måtte ta litt ekstra sist. Bør nevnes at jeg kastet opp ca 10 ganger i døgnet i flere måneder, så mulig det var derfor det slo ut litt sånn for meg, men hvis du trenger noe mer skal du få beskjed hos legenJeg kjøpe den idag! Da trenger man ikke ta noe mer i tillegg? Forsto det sånn på hu dama på apoteket hvertfall. Bomkjøp at jeg kjøpte en ny boks med Folat for en uke siden, haha
Haha har en pakke folat liggende jeg også hehe nei det er jo omega 3 tabletter der og så alt man trengerJeg kjøpe den idag! Da trenger man ikke ta noe mer i tillegg? Forsto det sånn på hu dama på apoteket hvertfall. Bomkjøp at jeg kjøpte en ny boks med Folat for en uke siden, haha