Hva slags utstyr er et "must"?

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Lurer på om noen av dere som har tvillinger i hus har noen tips her? :D
 
Til nyfødte mener du?

Isåfall tenker jeg vogn, vugge, dobbel pumpe, en god ammepute (f.eks my brest friend twin), stokke tripp trapp med newbornseat.
 
Til nyfødte mener du?

Isåfall tenker jeg vogn, vugge, dobbel pumpe, en god ammepute (f.eks my brest friend twin), stokke tripp trapp med newbornseat.
Mente nyfødte ja. Takk for tips :)
 
Bilstoladapter til vogn. Mer enn en stelleplass. Vi har soverom på loftet og har stelleplass både på badet ved stuen og på loftet ved soverommene. Ellers har vi klart oss uten stokke tripp trapp, bruker Ikea sine høystoler i stede for, men her har vippestoler hvert gull verdt. De har ikke holdt flasken sin selv før de nå er 1 år, og frem til den tid har nesten alle falsker etter 6 ukers alder blitt gitt i vippestol. Soveplass brukte vi to sprinkelsenger, en i stua og en på soverommet. Når de ble så store at de måtte ha hver sin seng ble den i stuen flyttet på soverommet.
 
Grunnet til at jeg nevnte newbornseat er at de brukes fra fødsel. Det kan en ikke med f.eks IKEA høystol. Er forøvrig anbefalt å ha barnestoler med fotplate. Det har ikke IKEA.
Vippestoler glemte jeg ja, absolutt et must. Kan anbefale Babybjørn sine. :)
Bilstoladaptere hadde vi. Brukte de to ganger.
 
En vogn som er praktisk og godt sammenleggbar er et must her :)
 
Baby brezza har jeg fått tips om :) vi har kjøpt

Hvis en ikke kan eller vil amme ja (og vet det før babyene kommer), men ellers er ikke det noe jeg ville kjøpt på forhånd.
 
Grunnet til at jeg nevnte newbornseat er at de brukes fra fødsel. Det kan en ikke med f.eks IKEA høystol. Er forøvrig anbefalt å ha barnestoler med fotplate. Det har ikke IKEA.
Vippestoler glemte jeg ja, absolutt et must. Kan anbefale Babybjørn sine. :)
Bilstoladaptere hadde vi. Brukte de to ganger.
For ikke å snakke om hvor trasig det er at Ikea-stolene har tynne føtter som stikker ut "over alt". Jeg er bombesikker på at med mine kløne-ferdigheter, med digre ammepupper, slapp tvillingmage og et sultent barn i hver arm så ser jeg IKKE de forbanna Ikea-føttene, og ungene flyr over bordet og jeg med nesa rett i gulvet.... Vi går altså for tripp - trapp her i huset [emoji23][emoji106]
 
Babynest. Noen som mener det er nødvendig? Tvilling eller enkelt? Blir helt forvirra av alt man "må" ha og av hva som egentlig er nødvendig ;)
 
Babynest. Noen som mener det er nødvendig? Tvilling eller enkelt? Blir helt forvirra av alt man "må" ha og av hva som egentlig er nødvendig ;)
Ohhh babynest är ett måste för min del [emoji14] det blir varsin till mina två små [emoji4]
 
Babynest. Noen som mener det er nødvendig? Tvilling eller enkelt? Blir helt forvirra av alt man "må" ha og av hva som egentlig er nødvendig ;)
Jeg hadde det til mine, og synes egentlig det var veldig greit.
Men vet ikke om jeg vil kategorisere det som et must. Kanskje. Var et dobbeltnest, men brukte det som regel bare til ene.
 
Back
Topp