Lurer på om noen av dere som har tvillinger i hus har noen tips her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mente nyfødte ja. Takk for tipsTil nyfødte mener du?
Isåfall tenker jeg vogn, vugge, dobbel pumpe, en god ammepute (f.eks my brest friend twin), stokke tripp trapp med newbornseat.
Baby brezza har jeg fått tips om vi har kjøpt
For ikke å snakke om hvor trasig det er at Ikea-stolene har tynne føtter som stikker ut "over alt". Jeg er bombesikker på at med mine kløne-ferdigheter, med digre ammepupper, slapp tvillingmage og et sultent barn i hver arm så ser jeg IKKE de forbanna Ikea-føttene, og ungene flyr over bordet og jeg med nesa rett i gulvet.... Vi går altså for tripp - trapp her i huset [emoji23][emoji106]Grunnet til at jeg nevnte newbornseat er at de brukes fra fødsel. Det kan en ikke med f.eks IKEA høystol. Er forøvrig anbefalt å ha barnestoler med fotplate. Det har ikke IKEA.
Vippestoler glemte jeg ja, absolutt et must. Kan anbefale Babybjørn sine.
Bilstoladaptere hadde vi. Brukte de to ganger.
Ohhh babynest är ett måste för min del [emoji14] det blir varsin till mina två små [emoji4]Babynest. Noen som mener det er nødvendig? Tvilling eller enkelt? Blir helt forvirra av alt man "må" ha og av hva som egentlig er nødvendig
Jeg hadde det til mine, og synes egentlig det var veldig greit.Babynest. Noen som mener det er nødvendig? Tvilling eller enkelt? Blir helt forvirra av alt man "må" ha og av hva som egentlig er nødvendig