Hva slags utslett er dette?

Agnete

Forumet er livet
Det klør og kom plutselig nå.
Er litt dårlig bilde, men det er harde kuler som er røde og kommer i "grupper".
Sett sånn før? ImageUploadedByBV Forum1403715310.818509.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er ingen ekspert men siden det kom plutselig og er litt kulete syns jeg det ser ut som en allergisk reakajon på noe. Kanskje noe stikk, fra lopper edderkopp eller lignende.. stedatteren min fikk noe lignende over hele hånden sin, legen mente det var en allergisk reaksjon og behandlet henne for det, da forsvant det gsnske fort.

Jeg er ingen ekspert men siden det kom plutselig og er litt kulete syns jeg det ser ut som en allergisk reakajon på noe. Kanskje noe stikk, fra lopper edderkopp eller lignende.. stedatteren min fikk noe lignende over hele hånden sin, legen mente det var en allergisk reaksjon og behandlet henne for det, da forsvant det gsnske fort.

Jeg går på allergi medesiner, både allergitabletter og kortison. Derfor er det litt rart om jeg skulle reagert på noe. Ikke er det lopper heller, men mulig du har rett :)

Jeg går på allergi medesiner, både allergitabletter og kortison. Derfor er det litt rart om jeg skulle reagert på noe. Ikke er det lopper heller, men mulig du har rett :)

Nei da er det nok ikke allergi ;) men lopper kan det jo være, håper det bare sklir over igjen :)

Jeg hadde sånn for en stund siden og det var fuglelopper.

♡Malin♡14.06.2013♡

Hvor på kroppen sitter de da, og er de væskefylte? Litt vanskelig å se skikkelig på bildet :)

Hvor på kroppen sitter de da, og er de væskefylte? Litt vanskelig å se skikkelig på bildet :)

Vanskelig å ta ett godt bilde, er så smått :)
De sitter på armen, nakken og magen... Kom i dag og det klør :p

Jeg får noen ganger slike "nupper" på siden av nakken, klør noe voldsomt, så forsvinner de igjen. De dukker opp med jevne mellomrom på samme sted, men finner aldri helt årsaken. Smører på Eurax og det lindrer en del...

Vanskelig å ta ett godt bilde, er så smått :)
De sitter på armen, nakken og magen... Kom i dag og det klør :p

Hvis det er den type utslett jeg tror det er har jeg også fått det noen ganger, uten at jeg vet hva det kommer av. Varte i ca ett døgn og klødde som bare juling! Du får smøre på noe Eurax hvis du har :)

Back
Topp