hva slags utdanning har du

Jaja

Gift med forumet
og hva jobber du med? Var det vanskelig utdanning?

Jeg jobber som lærer. Jeg har to bachelorgrader og en PPU (praktisk pedagogisk utdanning). I mine øyne en spennende utdanning, og passelig utfordrende:)

Har ingeniør Bsc og Mater i finans

Det som var vanskelig var at jeg hadde små barn under utdanning

Førskolelærer/ pedagogisk leder :) spennende utdanning som var mere krevene enn jeg trodde ;)

Utdanna blomsterdekoratør, er ufør..

Byggnadsmaler/tapetserer/gulvlegger. Noe vanskelig utdannelse,men veldig gøy! Jobber ikke for tiden da jeg er gravid og sykemeldt :)

Utdannet interiørkonsulent. Grei utdanning, men var to ganske heftige år. Jobber som verktøyansvarlig i en byggevarehandel :-P Litt komisk. Men har mye med interiør og gjøre, og skal over der jeg trives best nå snart! Maling og farger :-)

Utdanna vernepleier;jobber likestilt med sykepleier på forsterket skjermet enhet. Utfordrende,spennende,ingen dag er lik. Utdanninga var god;første år kjempekjedelig,men 3.år forsto man hvorfor man lærte om de kjedelige teoretikerne 1ste året:D

Nesten ferdig med bachelor i økonomi og administrasjon med regnskapsutdanning..Mangler to eksamener som jeg skal ta til våren.
syns ikke det har vært en vanskelig utdannelse :) har studert ved BI

Skogbruk. Jobber i Felleskjøpet

Har generell studiekompetanse etter musikklinjen på vgs, og er i gang med bachelorstudie nå. (Barnehagelærer.)

Musikklinjen var ganske tøft, da vi hadde (nesten) like mye almennfag som almennlinjen, og musikkfagene i tillegg.
Barnehagelærerutdannelsen er kjempekrevende. Ikke fordi fagene i seg selv er krevende, men fordi det krever veldig(!) mye av en å jobbe i bhg.
Det er ikke en utdannelse, eller jobb, man bør ta om man ikke virkelig brenner for yrket.
Det er et av de viktigste, og mest krevende yrkene som finnes. (Om man er/vil være en god barnehagelærer da..)

Jeg jobber som lærer i vgs,er adjunkt med tillegg fra universitetet, og holder på med en mastergrad. Utdanningen var passe vanskelig, har studert fag jeg er interessert i. Synes jobben er vanskeligere liksom :)

Har en helsefaglig bachelor og en tverrfaglig mastergrad. Det vanskeligste var vel statistikken, men etter hvert syntes jeg det var moro. Jobber som rådgiver i det offentlige.

Jobber som førstekonsulent. Utdannet som jurist (master i rettsvitenskap) enkel jobb, vanskelig utdanning.

Jeg har fagbrev i reservedelsfaget for lette kjøretøy. Enkel og grei utdanning.
Jobben er utfordrende og en lærer noe nytt hver dag. Vært i samme bedrift i over 10 år.
Fått en del ekstra arbeidsoppgaver, så blir masse variasjon i dagene :)

Back
Topp